Pro Rockets 2 [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

danielmi

VWC lid
Artikelnaam: Pro Rockets 2
Artikelnummer: 1553
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Aantal Per Pak: 8
Effectomschrijving: 8 maximaal gevulde Zena pijlen. Zonder twijfel het pakket voor de pijlenliefhebber
Richtprijs: €. 24,95

00000012.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
effecten : Red palm, white strobe – golden willow – blue peony chrysantium – red/green peony

Afgelopen jaarwisseling had een medestoker de Light Year en ik de Pro Rockets. Naar mijn mening zijn ze hetzelfde alleen hebben deze 2 pijlen minder, en dat is inderdaad de purple peony die er niet inzit. Omgerekend maakt het qua prijs ook niet veel uit:

Pro Rockets: €25/8 = €3,13
Light Year: €29,95 /10 = €3

Dit waren alleen de prijzen van vorig jaar.

Mooie pijlen hoor. Harde stijglading wat hem ook wel wat te hoog laat gaan. Ondanks dat een mooie uitwerking die nog steeds groot en gevarieerd was. Ik vond ze niet vergelijkbaar met de Light Year maar wel even mooi.

Ik had deze en de lightyear, naar mijn mening echt hetzelfde Zou een omlabeling kunnen zijn
Beide gewoon goed dus

Dit is gewoon een omlabeling van de lightyear pijlen (zena), alleen missen deze de purple peony. De "freestyle rockets 10" (vw totaal) is btw ook een omlabeling van de lightyear.

Het kan bij andere winkels anders zijn, maar bij ons in de buurt kan ik alle drie krijgen, de lightyear voor 20, de andere twee voor 25 ea.
Dus misschien is het de tijd waard om even naar lightyear pijlen in de buurt te zoeken als je dit pakket overweegt!

Laatst bewerkt:
Is dit echt een omlabeling van de Light Year?
Zie deze namelijk staan voor €12,50 terwijl de light year met 2 pijlen meer €20 kosten. Als het gewoon een omlabeling is, neem ik deze natuurlijk :p

Is dit echt een omlabeling van de Light Year?
Zie deze namelijk staan voor €12,50 terwijl de light year met 2 pijlen meer €20 kosten. Als het gewoon een omlabeling is, neem ik deze natuurlijk :p

Dan is de keuze snel gemaakt hoor, lekker deze nemen. Toppijlen voor een lekker prijsje.

Back
Bovenaan