Pro Pack C [Assortiment]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5502
Artikelnaam: Pro Pack C
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 20 shots + 19 shots + 16 shots + 20 shots + 19 shots (5 siercakes pakket).
Effectomschrijving: PRO-Pack C vuurwerkpakket heeft een diverse inhoud met vijf verschillende
siercakes. Van 20mm tubesize tot de maximale 30mm tubesize.

Max. tube diameter: 20-30mm
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: : € 149,00
Voorverkoop : € 129,00
Onlineprijs: € 119,00

O.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Pro Pack C Assortiment.jpg Vertoningen:1 Grootte:156,4 KB ID:	1617804

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Slimme zet om meerdere kalibers in een box te verkopen dit zal vader en zoon erg aanspreken.

Maar hoe wil je voor de gek gehouden worden 3x 20mm 1x 25mm 1x 30mm dat is omgerekend €27 per batterij koop deze troep niet trap niet in deze slimme truc.

Voor gezinnen gewoon een prima straat pakket. Niets meer niets minder. Voor de normale consument (niet freak) juist een goede set van Weco.

Maar dat is mijn mening.

Sluit me aan bij Lompe, wij als freaks kunnen mooiere artikelen scoren maar voor een gezin is dit een prima setje. Kun je met je zoon of dochter paar cakes stoken om 00:00

Voor 95% vd personen die vuurwerk afsteken is dit een prima set. Alleen degenen die zich er meer in verdiepen laten het staan. Verschil in uitwerkingen, 5 cakes en acceptabele prijs.

Prima pakket voor de vaders die wat vuurwerk wegstoken voor de kinders.
Ik ben zelf ook niet zo'n liefhebber, maar in de loop van de jaren ook een aantal van deze pakketten waar mooi vuurwerk tussen zat.

Back
Bovenaan