Pro-Line Starter

Hier een filmpje van het kleinste potje, 7 shots white tails up to crackling

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Net afgestoken, leuke cake. Schiet in salvo's van 2 en vooral de tail is erg mooi bij deze cake. Wellicht film ik de andere 2 ook nog.

P.S. sorry voor de kwaliteit, telefoon :rolleyes:.

Edit: denk dat ik de oude versie heb gekregen, ook maar 15 euro voor betaald :D.

Laatst bewerkt:
Top potjes, zeker voor de prijs ! 1 pot met crackling staarten, de andere 2 met leuke boeketten. Aanradertjes ! :cool: TK (filmpjes komen nog wel :p)

Zoals Jeko al zegt, leuke potjes, met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vooral 1 pot, mines met daarboven een zilver palm boeket, leuke effecten dus.

Foto:
DSC_0122.jpg

DSC_0250.jpg

*Geliefde deze foto niet op andere fora plaatsen of gebruiken*

Groeten. TK

deze was voor mij wel de leukste die ik had ik had der bij nog 4 stuks gehaalt vindt deze potjes waar voor je cente

Ligt eraan, als je bv. 500 euro uit geeft is het niet echt wat, maar als je maar een budget onder de 60 euro hebt, ja dan is het zeker een aanrader...

Mwa ik vind ze matig. 20 euro voor 3 potten. Heavy 3 bijv. is natuurlijk vele beter, maargoed, voor iemand met een klein budget en een GBV dealer is dit best wel leuk.

Laatst bewerkt:
Hier is mijn film van dit pakket, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier drie tegelijk.

Als je een wolff dealer in de buurt hebt kan je beter dan heavy 3 pakken. Zoniet, dan is dit wel een leuk pakketje. Voor 12 uur zal ik eerder een enkele cake kopen voor de kleine budgetter.

Back
Bovenaan