Prijsvragen Vuurwerktotaal

Ah, jammer hoor. Was ondertussen traditie en mooie manier van aftellen. Maar dankbaar voor voorgaande jaren waar ik ook wel eens iets gewonnen heb.

Oeh! Hier ga ik eens over nadenken! Herinneren jullie je de Vuurwerkklok pubquiz nog? What about een countdown Vuurwerkklok pubquiz (twee-)wekelijkse prijsvraag? Ik ga even in overleg en kom er op terug!
Als ik maar geen sokken met koala's erop krijg.

Ontzettend zo, was altijd geweldig om die topics te zien, mooie sfeer, mooi prijzen en veel activiteit. Begrijpelijk vanuit VWT. Hopelijk volgend jaar weer.

erg jammer dat deze prijsvragen geen doorgang vinden dit jaar. was toch 1 van de grotere en deed met veel plezier er aan mee.

Echt super jammer dit ! Dit was toch wel een super sfeer verhogende actie altijd.
Het ontgaat mij wel een klein beetje waarom dit heel logisch is overigens. Puur financieel ? :confused:

Echt super jammer dit ! Dit was toch wel een super sfeer verhogende actie altijd.
Het ontgaat mij wel een klein beetje waarom dit heel logisch is overigens. Puur financieel ? :confused:

Niet alleen puur financieel. Ook omdat degene die dit binnen VWT altijd regelde niet meer werkzaam is voor VWT en zodoende er qua logistiek/marketing ook veel veranderd is.

Hierbij zeg ik trouwens niet dat ze nooit meer terugkomen maar ja..veel veranderingen binnen Lesli/VWT.

Idd jammer dat deze sfeerverhogende acties dit jaar vanuit vwt geen doorgang vinden. Altijd een extra reden om ff vwc te checken naar de creaties van andere leden.
Misschien is Koopmans bereid om wat cakeboxen voor dit jaar beschikbaar te stellen :p

Back
Bovenaan