Prijsvraag!!!! Verzin de naam voor een nieuwe hardix cake

volgens mij moet het niet zo'n groot probleem zijn om dit wel te regelen skyrider?
Misschien kun je de plaatselijke dealer vragen of hij toch de cake een keer wil bestellen? want rijden doet hardix toch wel. Dus moeten ze alleen met elkaar overleggen dat jou speciale bestelling mee komt. Ik zou er gewoon achteraan bellen.
greetzz

Ik heb net besteld en mijn gegevens doorgestuurd naar Roderick. :yes:
Nu maar afwachten tot het afhaal moment en de verdere afhandeling van Hardix.

Prima oplossing in elk geval.

Begreep van Roderick inderdaad dat er al bestellingen waren.
Veel plezier en succes alvast met de bestelling en het stoken.

Ik moet dus op:

www.vuurwerkportaal.nl

Dan naar mijn dealer gaan.

De 2 cake's kopen die ik gewonnen heb.

En dan mijn betalings gegevens verzenden naar Roderick ( via..? ) ( me rekening nr dus? )

En dan krijg ik het geld terug gestort?

Precies, dat is wat je moet doen.
Het mail adres van Roderick staat op de vorige pagina in mijn post.

Bij de best bereikbare dealer voor mij zit 'mijn' cake niet in het assortiment, heb eergister een mailtje gestuurd om te kijken of er mischien iets te regelen valt!

Dat is inderdaad zeer vervelend.
Ik hoop dat je eruit komt met Roderick.
Als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Hmm.. de hardix dealer hier in de buurt is weg.. Kan nu dus helaas mijn prijs niet ophalen, spijtig! Mag de prijs worden doorgegeven? Zo ja, dan wil ik dat graag doen ^^

Als je hem wilt doorgeven, zou ik hem dan mogen hebben? Ik heb een dealer op 2km afstand.. :D

Als het mag, dan krijg je ze, is 2× fraction
Weet niet wat je precies moet invullen, maar volgens mij moet ik ook gegevens doorgeven, als je me een pm stuurt welke gegevens ik moet doorgeven, krijg je ze! (Als je dus de prijs mag doorgeven)

Als het mag, dan krijg je ze, is 2× fraction
Weet niet wat je precies moet invullen, maar volgens mij moet ik ook gegevens doorgeven, als je me een pm stuurt welke gegevens ik moet doorgeven, krijg je ze! (Als je dus de prijs mag doorgeven)

2x? Wow :D Zou echt chill zijn...! ik zal mijn gegevens vanavond sturen :P
Het mag vast wel

Ik ga er vanuit dat dat geen probleem zal wezen.
Dat moet goed komen lijkt mij.

beetje vaag,

Bonfire, sahara thunder? enzovoort..... Saharathunder is een block van bonbridge(alpeco)

bonfire is een concurrent van hardix?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan