Killerbee
VWC lid
Alles is in orde. Neem je voucher mee naar de dealer en het komt goed. China red zal ook de dealers inlichten.
Dankjewel, duidelijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alles is in orde. Neem je voucher mee naar de dealer en het komt goed. China red zal ook de dealers inlichten.
Zo zeg, een late mailtje ontvangen van Chine Red. Vroegen ook om voorkeurswinkel door te geven. Valt mij op dat ik mijn gegevens, twee keer heb moeten doorgeven, daarna nog een keer mijn e-mail adres wat ook al bekend moest zijn, en nu voor de tweede keer mijn voorkeur moest doorgeven terwijl ik dit ook al hier had doorgegeven. Beetje laat allemaal, niet? Maar, mocht mijn winkel de prijs niet meer op voorraad hebben, is het dan mogelijk iets anders te voor hetzelfde bedrag te krijgen? Is allemaal nu wel heel erg kort dag, juist door deze late communicatie. Ben benieuwd.
Net een mail gehad van China Red, komt allemaal goed![]()
Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(
Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(
Super blij met mijn Final Solution! Dank jullie wel vwc en China Red!