[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Ik krijg nu net zelf bericht van China Red, door de drukte, jullie krijgen echt allemaal mail.

Member Brickstone moet zich nog melden.

Zo zeg, een late mailtje ontvangen van Chine Red. Vroegen ook om voorkeurswinkel door te geven. Valt mij op dat ik mijn gegevens, twee keer heb moeten doorgeven, daarna nog een keer mijn e-mail adres wat ook al bekend moest zijn, en nu voor de tweede keer mijn voorkeur moest doorgeven terwijl ik dit ook al hier had doorgegeven. Beetje laat allemaal, niet? Maar, mocht mijn winkel de prijs niet meer op voorraad hebben, is het dan mogelijk iets anders te voor hetzelfde bedrag te krijgen? Is allemaal nu wel heel erg kort dag, juist door deze late communicatie. Ben benieuwd.

Zo zeg, een late mailtje ontvangen van Chine Red. Vroegen ook om voorkeurswinkel door te geven. Valt mij op dat ik mijn gegevens, twee keer heb moeten doorgeven, daarna nog een keer mijn e-mail adres wat ook al bekend moest zijn, en nu voor de tweede keer mijn voorkeur moest doorgeven terwijl ik dit ook al hier had doorgegeven. Beetje laat allemaal, niet? Maar, mocht mijn winkel de prijs niet meer op voorraad hebben, is het dan mogelijk iets anders te voor hetzelfde bedrag te krijgen? Is allemaal nu wel heel erg kort dag, juist door deze late communicatie. Ben benieuwd.

Ik heb een kopie van de mail gehad die jullie ook hebben ontvangen van China Red , maar daar staat niet in dat je je gegevens moet geven alleen de voorkeur waar op te halen zodat het gereserveerd staat. Al kom je het op 31 december ophalen.

Vandaag ook de Final Solution opgehaald bij abcvuurwerk in arkel,ze waren ingelicht en hij stond al klaar. Nogmaals dank!

Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(

Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(

Ik heb dit meteen via what´s app aan Marco doorgezet. Ik zal hem vragen z.s.m. contact op te nemen met China Red om dit te regelen.

Ik ga dit op pakken, je heb een pm.

VWC en CHINA RED bedankt voor de leuke prijs en voor diegene die enige problemen ondervinden zal best goed komen , want voor iedereen zijn het nu hele hectische tijden , bij deze allemaal een knallend oud en nieuw

Zo dan! Had de full sky gewonnen bij jullie. Wat een grote pijlen dacht ik toen ik ze ophaalde. Heb pijlen nooit zo top gevonden. Maar deze!! Wauw wat een grote effecten! Bedankt. Volgend jaar koop ik ze zelf!!

Toen ik deze cake ophaalde was er een stikker opgeplakt met winnaar China Red :D Nogmaals bedankt Vuurwerkcrew en China Red voor de Mega Maxi, hij was super!

Back
Bovenaan