Predator missiles 300

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 805
Artikelnaam: PREDATOR MISSILES 300
Bruto Gewicht: 1125 gr
Netto Kruitgewicht:300 gr
Aantal Schoten: 300
Effectomschrijving: 300 keiharde fluiters die in een rap tempo de lucht in worden geschoten.
Tube diameter: 10mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 25sec
Stijghoogte: 40meter
Adviesprijs: 24,50
Voorverkoopprijs: €...
O.a. te koop bij: Rubro.nl

805_predator_missles_300_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook benieuwd naar deze. tuurlijk kennen we allemaal de missile blokjes, maar deze zou helemaal van papier moeten zijn. Wel benieuwd of je daar nog iets aan gaat merken.

Naar verwachting wel, plastic is uit den boze :wink:

Missile blokjes werden toch van oorsprong uit papier gemaakt? Het enige wat van plastic was, was het transparante beschermkapje. Later zijn er nog van die missile blokjes uitgekomen in die molding dingen of zo geloof ik.

Te duur trouwens, 25 euro voor 25 seconden. 1 euro per seconde.

Missile blokjes werden toch van oorsprong uit papier gemaakt? Het enige wat van plastic was, was het transparante beschermkapje. Later zijn er nog van die missile blokjes uitgekomen in die molding dingen of zo geloof ik.

Te duur trouwens, 25 euro voor 25 seconden. 1 euro per seconde.

Doelde hiermee op de buisjes zelf, deze waren altijd van plastic. Rest was al van papier inderdaad, maar nu de buisjes/rakettjes zelf dus ook.

Dit is de toekomst zonder plastic in de fluitbakken:

- Foto -
- Foto -

Geen vuurpijl kop/spitse kop meer? Jammer.
Het valt wel te produceren, maar zal wel duur zijn of teveel moeite.

Vroeger waren er van die witgroene of witrode (het wit domineerde) uit de sloffen geschoten babypijltjes in pak van 6 of 12 of zo, die hadden een rode papieren kop. :droolthum

Ik ben wel heel benieuwd hoe dit soort pijlen in realiteit vliegen. Een platte kop gaat mijns inziens toch alle kanten op. De hele aërodynamica is toch weg zonder spitste kop.

Back
Bovenaan