[Pre-order] Vuurwerk kalender 2022

YorickT

VWC lid
! Pre-order nu geopend !​

Liefhebbers opgelet: vanaf vandaag kun je bij Vuurwerkklok een uniek item kopen. Naast onze online vuurwerkkalender is er nu ook een papieren kalender te bestellen. Ideaal om vuurwerkshows en andere belangrijke data in te noteren!

Tot en met zaterdag 6 november 23:59 is het mogelijk om een kalender te pre-orderen. De kalender kost €20,22 inclusief verzendkosten en is voorzien van de mooiste vuurwerkfoto’s. De kalenders worden na de pre-orders besteld en binnen een maand verzonden, zodat hij nog voor het nieuwe jaar bij jou thuis is!

Alles op een rijtje:
- Full-collor kalender met 12 verschillende vuurwerkfoto’s + voorpagina
- Makkelijk ringbandsysteem om hem op te hangen
- Formaat: A4 - 20x30cm
- Spectaculaire foto’s van o.a. 10 jaar Vuurwerkstore Holten, Groupe-F en Toverland.
- €20,22 inclusief verzendkosten

Plaats je pre-order via: https://vuurwerkklok.nl/vuurwerkklok-kalender-2022/

kalender voorbeeld.jpg sept- voorbeeld.jpg

Note: Deze actie is een vervolg op het de veelgevraagde kalender van 2 jaar geleden. Ondanks dat het er nu onder een andere naam gaat blijft het principe hetzelfde.

Wil ook al heel lang kalenders gaan printen, hoe krijgen jullie m zo goedkoop?

Financiële ff geen geld om m voor die dag aan te schaffen, maar als ze er in december zijn heb ik zeker wel interesse. Al is t maar om te zien welke foto's erin staan xD

Zo, deze is in de pocket! Heel nice, ben benieuwd naar de foto's die er in komen te staan!

Gaaf dat je dit weer opzet Yorick, de kalender van 2019 heb ik nog steeds hangen :)

Mooi om te zien dat het enthousiasme na een jaar afwezigheid niet verdwenen is. De aanmeldingen stromen lekker binnen. Na je pre-order ontvang je direct een mailtje met een tikkie voor de betaling. Controleer dus ook even je spam als je hem niet gekregen hebt. Vragen? Stuur me rustig een prive berichtje. :idea:

Pre-order is inmiddels gesloten. Van een aantal mensen had ik nog geen betaling ontvangen. Deze mensen heb ik een mailtje gestuurd. Controleer dus ook even je spam :)

Ik zal hier nog op de hoogte houden wanneer de kalenders verzonden zijn.

De kalenders zijn binnengekomen! Mensen die een pre-order hebben gedaan en betaald hebben zullen de kalender al snel ontvangen! Thanks voor jullie vertrouwen. :)

IMG_20211111_190500.jpg

Hier ook zojuist binnengekomen :D met een leuk kaartje erbij.

Super bedankt.

Misschien tipje voor de volgende keer is het niet leuk om erbij te vermelden ergens waar de foto’s zijn gemaakt? Sommigen herken ik wel maar niet alles.

Hier ook zojuist binnengekomen :D met een leuk kaartje erbij.

Super bedankt.

Misschien tipje voor de volgende keer is het niet leuk om erbij te vermelden ergens waar de foto’s zijn gemaakt? Sommigen herken ik wel maar niet alles.

Thanks! Leuk om te horen.

Dat is zeker een goeie tip. Ga ik voor
volgend jaar meenemen op de laatste pagina ofzo. Ik zal morgen ff de locaties hier in het topic zetten voor de nieuwsgierige. :D

Gisteravond vond ik de kalender in de brievenbus.
In een mooie bubbeltjes envelop.
En een mooie kalender zeg.
Mooie pyro plaatjes er in.

Bedankt Yorick!
Keep up the good work!

De kalender is hier ook ontvangen.

Prachtige foto's en laten we hopen dat de kalender flink gevuld kan worden met gebeurtenissen mbt vuurwerk!

Leuk om al jullie reacties hier te lezen! Goed om te horen dat de kalenders goed aangekomen zijn bij de meeste.

Nog even terugkomende op de shows per maand. Doordat ik niet genoeg shows in 2021 heb kunnen bezoeken is het (helaas) niet elke maand een andere show, desondanks hadden de meeste show wel meerdere parels qua vuurwerk.

Voorzijde: Toverland - Halloween Nights 2021 - Caffero
Januari: Mascleta Eibergen - Dream Fireworks i.s.m Vuurvent
Februari: Heerlen - Groupe-F
Maart: Toverland Halloween Nights 2021 - Caffero
April: 10 jaar Vuurwerkstore Holten - Colorful Firework Events
Mei: Toverland Halloween nights 2021 - Caffero
Juni: Heerlen - Groupe-F
Juli: Toverland Halloween Nights 2021 - Caffero
Augustus: 10 jaar Vuurwerkstore Holten - Colorful Firework Events
September: Maurik - DFP
Oktober: Mascleta Eibergen - Dream Fireworks i.s.m Vuurvent
November: 10 jaar Vuurwerkstore Holten - Colorful Firework Events