magnolia
VWC lid
^^ dat dus...
Persoonlijk vond/vind ik misschien overdag wel het leukst van de hele jaarwisseling. Vroeger sowieso! Lekker heel de dag op pad, knallen overal, met je maatjes de straat op, etc. Dat is nu voorgoed verknald! Mijn kids gaan dat dus nooit meer meemakenDat wordt gelukkig al enkele jaren op rij vervangen door lekker carbid knallen overdag, ook gezellig, en zekers hard!
Laten we dan wel op z'n minst hopen dat er een positief punt nog gaat komen uit de verscherping naar 18:00 uur. Ik bedoel; als nu de schade en ongelukken flink minder zullen zijn dan vorig jaar, dan zijn we misschien weer een paar jaar van het anti-vuurwerk geneuzel verlost. Dan kan de politiek zeggen: "zie je wel, nieuwe regels werken goed!" en dan zijn wij als liefhebbers weer een paar jaar verzekerd van Oud & Nieuw, ook al is het overdag stoken dan verleden tijd...
Het kan wat dat betreft wel eens een cruciale jaarwisseling worden, althans zo voelt het. Als er opnieuw (te) veel schade en letsel optreedt, dan wordt de roep om een verbod alleen maar sterker. De enige oplossing die de politiek dan nog rest is een totaalverbod. Het is dus te hopen dat al die jokers met hun cobra's en troep het relatief rustig aan gaan doen.
ook al zou oudejaarsdag door de nieuwe regels rustiger verlopen, toch zijn er partijen die hun ijzers in het vet hebben .