Poll: Mooiste vuurwerkshow 2025

Pietje PYRO

VWC lid
Welke Nederlandse vuurwerkshow was in 2025 het mooist?

Na het daverende succes van de vorige editie mag ik in goed overleg met VWC ook dit jaar proberen te achterhalen welke Nederlandse vuurwerkshow in 2025 het mooiste was.

In 2024 ging de winst naar Xena en Backstage Specials FX voor de Koningsdag show in Katwijk.

Wie wordt de titeldrager van 2025?

1769380646056.jpeg
Afbeelding: @stefantvs bij Masters de Feu 2025.

Wij weten wat mooi vuurwerk is. Wij weten ook wat mooie shows zijn. Sommigen van ons schieten prachtige shows tijdens de jaarwisseling. Maar de echte professionele vuurwerkshows.. daar kunnen zelfs wij niet tegenop.

Ik wil jullie vragen om mee te doen en jullie mening te laten horen. Immers weten wij het beste wat een goede show was en wat niet!

Spelregels:
Twee stemrondes.
In de eerste stemronde wil ik iedereen vragen mij een persoonlijk bericht te sturen en daarin de 3 beste shows te noemen die jij het afgelopen jaar gezien hebt.
Benoem daarbij:
-Datum,
-Plaats,
-schietbedrijf.
Een link meesturen van de YouTube beelden mag ook, ik vind het kijken naar goeie vuurwerkshows altijd leuk ;)

Je hoeft de shows niet live gezien te hebben. Zo heb ik dit jaar wel eens beelden van een show gezien en gedacht.. was ik daar maar naar toe gegaan…
Het moeten wel shows zijn die in Nederland geschoten zijn.

Om iedereen de tijd te geven kan je stemmen tot zondag 8 februari 2026, 23:59 uur. Stemmen die daarna binnen komen worden niet meer meegeteld.

De antwoorden zal ik bundelen en op vrijdag 13 februari 2026 bekend maken.
Daarna begint de tweede stemronde.

Tweede stemronde:
De 5 meest genoemde shows zal ik in willekeurige volgorde plaatsen in dit topic inclusief beeldmateriaal van de desbetreffende shows.
Zo kan iedereen de beelden bekijken en daarna hun stem uitbrengen welke van de 5 shows zij het mooist vonden.
Deze stemmen mogen wederom naar mij persoonlijk gestuurd worden om het voor iedereen spannend te houden.

Uitslag:
De uiteindelijke uitslag wordt dan hier bekend gemaakt en de winnaar krijgt dan de officieuze titel: "Mooiste vuurwerkshow van Nederland 2025".

Goed om te weten:
Dit is geen officiële VWC georganiseerde stemming. Ik ben gewoon een vuurwerkliefhebber die het leuk vind om wat positiefs de wereld in te slingeren.
Meerdere keren stemmen is niet toegestaan, je eerste stemming telt.
Er zijn geen prijzen te winnen voor deelname, maar je deelname wordt wel enorm gewaardeerd.

Hopelijk worden jullie hier net zo enthousiast van als ik.
Ik wens jullie dan ook veel plezier met het maken van jullie keuze.

Dus: stuur mij een privébericht met jouw 3 mooiste shows en help mee om tot een winnaar te komen van de titel “Mooiste Vuurwerkshow van Nederland 2025”.

Met vriendelijke groet,
Pietje PYRO.

Back
Bovenaan