Politieauto opgeblazen met vuurwerk

DW2000

VWC lid
Onbekenden hebben een politieauto opgeblazen met zwaar vuurwerk. Dat gebeurde gisteravond laat in het Friese Hardegarijp. De auto van de Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) stond op de oprit van een woning van een agent.

De politie meldde vanochtend dat het vuurwerk op de voorkant van de politie-auto was ontploft. De voorruit is verbrijzeld en de motorkap is ontzet. Kort ervoor had de politie melding gekregen dat er vuurwerk werd afgestoken in de buurt.

In Roosendaal raakten enkele woningen zondagavond beschadigd door vuurwerk. Een ruit sneuvelde en een paar dakpannen vielen op de grond. Ook een auto werd beschadigd. Het vuurwerk werd waarschijnlijk in een brandgang afgestoken. Er is nog niemand opgepakt.
bron

Wat een treurig excuus voor een mens ben je dan als je dit doet. Zwak en minder dan wat ik achter laat op het toilet na een zware maaltijd.

Een betere titel zou zijn:
"Politieauto heeft blikschade door illegaal vuurwerk."

Ja of politie auto loopt schade op door vuurwerk.

Maar verder hoop ik dat ze deze kneuzen ( ik heb er even geen ander woord voor ) te pakken krijgen en dat ze een flinke dauw krijgen, en ze worden gepakt want ik denk dat ze her en der wel aan het pochen zijn hoe wat voor een stoere daad ze hebben geflikt en dus denk ik dat de waarheid wel boven water komt.

Dit komt voor de echte liefhebbers niet ten goede. Rotte appels verpesten het voor de rest.

pliesie auto in woonwijk

pliesie auto in woonwijk

Toch vind ik een politie auto in een woonwijk enigszins uitdagend is (zeker voor sommige lieden). Niet dat ik het goed praat dat er met vuurwerk een auto vernield wordt maar die wagen had daar vlg mij niet moeten staan en dan was er ook niets gebeurd.:cool:

Toch vind ik een politie auto in een woonwijk enigszins uitdagend is (zeker voor sommige lieden). Niet dat ik het goed praat dat er met vuurwerk een auto vernield wordt maar die wagen had daar vlg mij niet moeten staan en dan was er ook niets gebeurd.:cool:

Beetje rare reactie dit. Poltie is er om de orde te handhaven en je te beschermen. En dan dagen ze je uit om een auto van ze met vuurwerk op te blazen als ze die auto ergens geparkeerd hebben?

Beetje rare reactie dit. Poltie is er om de orde te handhaven en je te beschermen. En dan dagen ze je uit om een auto van ze met vuurwerk op te blazen als ze die auto ergens geparkeerd hebben?

Je hebt ook geen kentekens met PVV omdat het uitdagen is. Dus zo'n slechte gedachten is het niet

Dit slaat natuurlijk nergens op he. Oh die politieauto mag hier niet staan laten we hem vernielen. Hoe oud ben jij, 12? Lekker schijt aan de maatschappij he? Jij komt er wel.

Ja ga de PVV maar vergelijken met de politie lekker doordacht...

Over lekker doordacht gesproken. Dus jij vind het normaal als je een kenteken heb met PVV erop dat mensen de auto slopen?

Nou, zijn dus genoeg gekken die dus ook een politie auto slopen. Dus als die onbeheerd ergens staat kun je verwachten dat het beschadigd wordt

Back
Bovenaan