Politie zoekt ( illegaal ) vuurwerk op scholen

Torrr

VWC lid
WESTLAND - Op negen scholen in het Westland zijn woensdag 5000 kastjes van scholieren doorzocht op illegaal vuurwerk. Het ging om een gezamenlijke actie van de scholen en de politie.

Bij een school werden in een zogeheten locker twee dozen nitraatklappers gevonden, die onder illegaal knalvuurwerk vallen. De politie nam de dozen daarom in beslag.

De leerling van wie de locker was, is samen met twee andere leerlingen direct geschorst door de schooldirectie.

Bron : http://www.westonline.nl/nieuwsitem/46754

Omg.

Wie legt zijn klappers nou in zijn kluisje?..
Wel zonde van de mantijd want 5000 kluisjes heb je niet zomaar open.. en dan twee doosjes nitraten is ook niet echt een gigantische vangst.

Best dom van die jongens want ze zullen zeer waarschijnlijk een brief hebben gekregen net zo als ik.Dat er in deze periode een vuurwerkcontrole gaan de is.Waarbij alle school kluisjes doorzocht gaan worden.

5000 kluisjes open maken en 2 doosjes vinden, klinkt een beetje het zelfde als de grens controles, 5000 auto's en 2 doosjes als vangst:p

nieuw woord voor het woordenboek: nitraatklappers

tja dom
valt wel mee van de 5000 kluisjes 2 pakken nitraten

De leerling van wie de locker was, is samen met twee andere leerlingen direct geschorst door de schooldirectie.

Ik denk niet dat dat het enige is.
En best knap 2 pakken nitraatklappers en 3 jongens Geschorst:p
Nitraatklappers!!!!!!

Wat zijn ze toch weer slim, als eerste punt nemen zij ze mee naar school en anders als je het doet moet je ze in jouw tas houden die controleren ze nl. niet maarnee hoor ze zijn weer dom.

Nee, alleen als ze weten dat jij het hebt dan mogen ze wel kijken. Maar er is ook een vrijheids wet waardoor ze niet iedereen mogen fouilleren, dus je kan het nog beter op zak houden dan in je kluisje. Stom om het zoiezo mee naar school te nemen, is voor mij de eerste plek waar ze je kunnen pakken.

Back
Bovenaan