Politie vindt vuurwerk in woning na brand

Torrr

VWC lid
ZWOLLE - In de flatwoning aan de Van Schoonhovenstraat waar zondagmiddag brand woedde, heeft de politie 'een hoeveelheid' vuurwerk gevonden. Over de omvang kon een politiewoordvoerder maandagmorgen niets zeggen.

Bij de brand raakte de 30-jarige bewoner ernstig gewond. Hij werd naar het Academisch Ziekenhuis in Groningen gebracht. Een 54-jarige buurvrouw ademde rook in. Zij kon na behandeling in het ziekenhuis weer naar huis. De hond van de bewoner overleefde de brand niet.

Naar zowel de brandoorzaak als het vuurwerkbezit wordt een onderzoek ingesteld, meldt de politie.

bron

ik bespeur hier een geur van triomf .
die mensen die in het ziekenhuis liggen worden aan de kant geschoven want er is weer vuurwerk gevonden .
ik heb hier ooit wel eens een bericht gelezen dat er dankzij een brand vuurwerk is gevonden .
en ik merk zeer verkapt die zelfde triomf .
daar kan ik boos om worden . :mad:
of licht het soms aan mij

Ik heb ook een bittere smaak in mijn mond wat betreft dit bericht, het gaat tenslotte om vuurwerk, en het woord illigaal is geen eens gevallen en toch moet het weer in het nieuws komen.

Ik heb ook een bittere smaak in mijn mond wat betreft dit bericht, het gaat tenslotte om vuurwerk, en het woord illigaal is geen eens gevallen en toch moet het weer in het nieuws komen.
ook nog eens een keer l.ullig omdat dat er wel eens problemen kunnen komen met de verzekering

ik bespeur hier een geur van triomf .
die mensen die in het ziekenhuis liggen worden aan de kant geschoven want er is weer vuurwerk gevonden .
ik heb hier ooit wel eens een bericht gelezen dat er dankzij een brand vuurwerk is gevonden .
en ik merk zeer verkapt die zelfde triomf .
daar kan ik boos om worden . :mad:
of licht het soms aan mij

Inderdaad, en hetzelfde had ik ook al met dat bericht van die man in Opheusden. De focus in die berichten is misselijkmakend fout. Hier het vuurwerk, en de vorige keer de schade aan het dak door het vuurwerk, daar ging het blijkbaar om. Er zijn mensen zwaargewond geraakt man!

Hetzelfde effect ook in dit nieuwsbericht, maar dan in een minder ernstige context:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28948-Harde-klappen-in-Pijnacker

Er is echt iets strucureel goed mis met de journalistiek.

Je had dat berichtje dat vandaag op de voorpagina van de spits stond eens moeten lezen, de media wordt steeds groffer en agressiever tegen alles wat maar met vuurwerk te maken heeft.:frusty:
Bovenstaand bericht is hier ook weer een goed voorbeeld van.:mad:

Je had dat berichtje dat vandaag op de voorpagina van de spits stond eens moeten lezen, de media wordt steeds groffer en agressiever tegen alles wat maar met vuurwerk te maken heeft.:frusty:
Bovenstaand bericht is hier ook weer een goed voorbeeld van.:mad:
ja het is crisis en media moet verkopen en het feit dat jij en de rest van ons je astronautje veilig met je vuurwerkbril op staat af te steken verkoopt niet.maar een delova op zolder staat gelijk aan TALIBAN een beeld gecreeerd door de media verkoopt wel.de media heeft bijna nooit een eerlijk mooi vuurwerk verhaal in de media gebracht de NAAINEKKEN

Back
Bovenaan