Politie vindt 1850 kilo vuurwerk in Heerlense woonwijk

pyromaniac

VWC lid
Woensdagavond heeft de politie 1850 kilo illegaal consumenten vuurwerk gevonden in een garagebox aan de Unescostraat in Heerlen. Het gaat vooral om zogenaamde flowerbeds van 100 en 150 shots. De straatwaarde hiervan is ongeveer 20.000 euro.

Woensdag kreeg de politie informatie dat in garageboxen aan de Unescostraat dozen stonden waarin mogelijk vuurwerk zou zitten. Na overleg met justitie werd besloten diezelfde dag in de boxen te kijken vanwege mogelijk direct gevaar voor omwonenden. Rond 17:45 uur opende de politie de eerste box, waarin de 1850 kilo vuurwerk bleek te liggen. In twee andere boxen werd niets aangetroffen. De politie onderzoekt de herkomst van de partij vuurwerk

http://www.limburgsecourant.nl/nieu...1850-kilo-vuurwerk-in-heerlense-woonwijk.html

Je kunt mij niet vertellen dat aan de hand van die foto van de garagebox dat daar bijna 2000kg staat en dat de waarde 20,000 euro is. Zeer zeker overdreven!

Even de foto's ook hier geplaatst. :wink:

64c04e82d03d0f84cd79d6b5c_large.jpg

d06d49d8cdcbb22d66d51ab96_large.jpg

Je kunt mij niet vertellen dat aan de hand van die foto van de garagebox dat daar bijna 2000kg staat en dat de waarde 20,000 euro is. Zeer zeker overdreven!

Wanneer ik alles in het zicht optel kom ik richting de 70 dozen.

Links tegen de muur van voor naar achter:
5 + 5 + 6 + 4 + 8 + 8 = 36

Midden van voor naar achter:
3 + 3 + 2 + 3 + 7 (2 x 3 aan het eind + 1 grote doos bovenop)= 18

Rechts van voor naar achter:
1 + 6 + 6 = 13

En dan staat er wellicht ook nog wat uit het zicht zowel links als rechts aan het einde.

Dus dat gewicht kan wel kloppen, alleen hoe ze aan zo'n hoog bedrag komen?

Wanneer ik alles in het zicht optel kom ik richting de 70 dozen.

Links tegen de muur van voor naar achter:
5 + 5 + 6 + 4 + 8 + 8 = 36

Midden van voor naar achter:
3 + 3 + 2 + 3 + 7 (2 x 3 aan het eind + 1 grote doos bovenop)= 18

Rechts van voor naar achter:
1 + 6 + 6 = 13

En dan staat er wellicht ook nog wat uit het zicht zowel links als rechts aan het einde.

Dus dat gewicht kan wel kloppen, alleen hoe ze aan zo'n hoog bedrag komen?

Opzich kan de straat waarde wel in richting van 14,000 a 20,000 wel kloppen.

heb gemiddeld uitgerekent van zeg maar per blok 200 euro (straat waarde illegaal verkoop uiteraard ligt het vaak stuk hoger) gemiddeld (gemiddelde dus klopt niet) en dan maal 70 blokken kom je op 14,000 uit.

dus ga maar vanuit.. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Leuk bericht :D
De buurman had iemand gevonden die Bonbrige blokken deed verkopen.
Denk dat het deze gast wel was !
Heerlen is bij mij om de hoek namelijk.

Back
Bovenaan