Politie treft 313 kilogram illegaal vuurwerk aan

DW2000

VWC lid
Zwolle - De politie in Zwolle heeft maandag 23 december 313 kilogram illegaal vuurwerk in beslag genomen in een woning en een bedrijfspand in Zwolle. Een 42-jarige man uit Zwolle is hiervoor aangehouden.

Agenten gingen omstreeks 14.45 uur naar de woning van de man na een anonieme melding dat er illegaal vuurwerk zou zijn opgeslagen. Er bleek inderdaad illegaal vuurwerk te zijn. Ook lag er vuurwerk opgeslagen in het bedrijfspand van de man in Zwolle.

In totaal ging het om zo’n 313 kilogram. Het vuurwerk is in beslag genomen en zal worden vernietigd. De Zwollenaar krijgt proces-verbaal.
bron

Ja kijk de mensen worden bang gemaakt door de berichten in de media en dan krijg je dat vanzelf.
Bovendien heb je nog zat mensen die het leuk vinden om dingen te slopen met het steeds zwaarder wordende vuurwerk. Ze hebben het niet door maar ze verpesten het zo voor een ander.

Edit:
http://www.noordhollandsdagblad.nl/...Glasbakbom-in-Julianadorp-liet-de-grond-beven

Ik vind het echt niet zo gek dat mensen gaan bellen hoor
Tja de slopers worden in nederland ook niet gestraft ze krijgen meestal een knuffelstraf, das nou niet echt iets waardoor ze het de volgende keer wel uit hun hoofd laten.

Ik ben ook al 2 keer gevraagd of ik oud en nieuw thuis vier en of ik geen 100derden kilo's vuurwerk in huis heb liggen.
ook heel apart dat de buren gepland hebben om een stijger in mijn tuin te laten zetten de 30ste of de 31ste, dat hoorde ik net :wink:

maar het heeft waarschijnlijk te maken met de oud en nieuw van 3 jaar terug waar we compleet los gingen :p
( maar wel verantwoord )

Ik heb momenteel 2 potjes legaal spul liggen, voor de rest komt er niks meer in huis/schuur etc.
word mij een beetje te link dat iedereen je er zomaar bij kan naaien, zelfs in de laatste dagen als je je legale spul binnen hebt en als ze dan een slechte dag hebben ben je alles kwijt.

dus de koffie staat klaar :D

Ik ben ook al 2 keer gevraagd of ik oud en nieuw thuis vier en of ik geen 100derden kilo's vuurwerk in huis heb liggen.
ook heel apart dat de buren gepland hebben om een stijger in mijn tuin te laten zetten de 30ste of de 31ste, dat hoorde ik net :wink:

maar het heeft waarschijnlijk te maken met de oud en nieuw van 3 jaar terug waar we compleet los gingen :p
( maar wel verantwoord )

Ik heb momenteel 2 potjes legaal spul liggen, voor de rest komt er niks meer in huis/schuur etc.
word mij een beetje te link dat iedereen je er zomaar bij kan naaien, zelfs in de laatste dagen als je je legale spul binnen hebt en als ze dan een slechte dag hebben ben je alles kwijt.

dus de koffie staat klaar :D

wat is de bedoeling van die stijger dan? :p

Back
Bovenaan