Politie ontdekt 2000 kilo vuurwerk middenin Enschedese woonwijk. Zwaar explosief

Dumbum big zijn toch gewone cakes van Klasek, of vergis ik mij nou ?

En die Vipers zijn drie keer zo zwaar als een cobra 6.. laat mij niet lachen :bonk:

Dumbum big zijn toch gewone cakes van Klasek, of vergis ik mij nou ?

En die Vipers zijn drie keer zo zwaar als een cobra 6.. laat mij niet lachen :bonk:

denk dat het hier gaat om de dumbum big salute cakes (36sh - 50mm)

wat ik wel kan zien is dat de vipers wel salute cakes zijn aan de code op de doos: C1675V
C=cake, 16sh, 75mm, V=Viper

Waar het mij vooral om gaat is dat dit geen misbruik producten zijn, kwaliteit is ook niks mis mee. Het enige jammere vind ik is dat er geen belasting over betaald is.

Waar het mij vooral om gaat is dat dit geen misbruik producten zijn, kwaliteit is ook niks mis mee. Het enige jammere vind ik is dat er geen belasting over betaald is.
de belasting is al betaald bij klasek :) toen ze het verkochten aan de handelaren

Jammer dat dit soort dingen er tussen uit gevist worden en al die idioten die prullenbakken opblazen nog steeds vrij rondlopen.

Ja zeker mooi spul waar niemand mee zal stunten oid. Vind dit soort producten meer een verrijking dan knallers. Vind het oprecht zonde dat dit van de markt is gehaald voor de liefhebbers.

Het ergste van dit bericht vindt ik nog de laatste alinea die de NOS zelf toevoegt op hun site:

''Enschede was op 13 mei 2000 het toneel van de vuurwerkramp, de ontploffing van een enorme hoeveelheid vuurwerk middenin de woonwijk Roombeek. 23 mensen kwamen om het leven, een kleine duizend mensen raakten gewond.''

Waarom moet je dit erachter plakken als je niet puur gaat voor beïnvloeding of bangmakerij?

https://nos.nl/artikel/2313092-poli...r-illegaal-vuurwerk-in-woonwijk-enschede.html

p.s. Mooi spul, zeker niet voor misbruik, over de opslag kun je debatteren

Het ergste van dit bericht vindt ik nog de laatste alinea die de NOS zelf toevoegt op hun site:

''Enschede was op 13 mei 2000 het toneel van de vuurwerkramp, de ontploffing van een enorme hoeveelheid vuurwerk middenin de woonwijk Roombeek. 23 mensen kwamen om het leven, een kleine duizend mensen raakten gewond.''

Waarom moet je dit erachter plakken als je niet puur gaat voor beïnvloeding of bangmakerij?

https://nos.nl/artikel/2313092-poli...r-illegaal-vuurwerk-in-woonwijk-enschede.html

p.s. Mooi spul, zeker niet voor misbruik, over de opslag kun je debatteren

Kon je op wachtten,'een 2e Enschede voorkomen':bonk:
Ook jammer van dit,zal niet mee gestunt worden,wat met knallers wel gebeurdt..

Aangaande deze vonst gisteren op de radio gehoord: 'de politie spreekt liever niet over vuurwerk, maar over zeer zware explosieven.'
Ok, het zijn geen silver salute cakejes, maar er wordt gepraat alsof ze een rebellen arsenaal leeg hebben getrokken..

Iedereen zal me er wel voor gaan haten, maar ik ben blij dat dit dan toch weer van strat is. 75mm salute blokken horen niet in de handen van consumenten, hoe leuk ze ook mogen zijn.

Back
Bovenaan