Politie neemt eerste vuurwerk in beslag

Afcajax

VWC lid
DRIEBERGEN - De verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft woensdag het eerste vuurwerk van dit jaar al in beslag genomen. Dat heeft het KLPD gemeld.

Voetbalsupporters van de Zweedse club Helsingborg die op weg waren naar PSV in Eindhoven, hadden op de parkeerplaats van een benzinestation op de A12 bij Arnhem een flinke vuurwerkbom tot ontploffing gebracht. De knal was zo hard dat deze werd opgemerkt door de radarwaarnemer van het KLPD die aan de andere kant van de A12 aan het werk was.

Agenten zetten de supportersbus even later op de A50 aan de kant. De circa zestig voetbalfans waren maar al te bereid om het vuurwerk, een doos vuurpijlen en diverse rotjes, in te leveren om zo weer snel hun weg te vervolgen naar het PSV-stadion in Eindhoven voor de UEFA Cupwedstrijd van woensdagavond.

Hmmm geen vuurwerkopslag of grote vangst dus. Gewoon wat feestvuurwerk (welliswaar de verkeerde voetbalclub maar goed..), daar is niets mis mee. Zolang ze nu maar geen grote opslagplaatsen vinden zover die er nu al zijn want dan krijgt vuurwerk alleen maar een slechtere naam.

Lieve schat,

Denk jij nou echt dat ze in Zweden geen handel hebben net als in Nederland?

Laatst bewerkt:
Lieve schat,

Denk jij nou echt dat ze in Zweden geen handel hebben net als in Nederland?

Lieverdje toch,
Ik vraag toch waar ze dan vandaan komen? Of dat nou in Zweden gekocht is of niet zou me echt geen zak boeien, dat vraag ik ook niet.:wink:

Back
Bovenaan