"Politie in Losser laat niet met zich sollen: bekeuring voor afsteken vuurwerk"

vragen de gemeentes en overheid aan jou of je een asielzoekerscentra in je buurt wilt hebben....?
nee idd. de huizenprijzen van de lokale bewoner flikkert naar beneden want als puntje bij paaltje komt wilt niemand naast een ac wonen. Daar gaat je investering in je oude dag !!!
We betalen ons scheel aan belastingen voor die zogenaamde "gasten" en wat krijg je er voor terug ? inderdaad ELLENDE !!! en alles omdat ze wederom een beleid van lekmevestje er op na houden. haal maar binnen en laat ze maar aan hun lot over, geen dagbesteding geen werkzaamheden die ze kunnen verrichten niks noppes nada. vervolgens gaan ze uit verveling maar een beetje lopen hangen en zuipen op straat.
En dan moeten wij nog rekening ermee gaan houden...hou toch op !
stop met die onzin over asielzoekers erbij te gaan halen want dat is niet goed voor een discussie tegenwoordig.

Het rekening houden met zulke mensen doet de overheid al voor mij. Die lui hebben van o.a. mijn zuur verdiende centen vreten en een dak boven hun hoofd! Ik kon deze maand 1450 belasting afdragen, en dan op de dag der dagen ook nog even schikken naar de pijpen van deze nieuwkomers? Tuuuurlijk joh.

Ja, dat is niet meer dan normaal bij mensen die last hebben van PTSS. Ik heb het idee dat je je niet realiseert hoe heftig die stoornis kan zijn en hoe veel impact oorlog heeft op mensen. Het gaat er niet om of het asielzoekers zijn, het gaat er om dat deze mensen getraumatiseerd zijn door een vreselijke situatie, mensen vermoord zien worden voor hun ogen. Ik vind dat daar best rekening mee gehouden mag worden. En komop het argument van "1450 belasting afgedragen aan asielzoekers" is net zo'n sterk argument als "80% is tegen een vuurwerkverbod".

Back
Bovenaan