Politie filmt afstekers vuurwerk VVV-feest

Politie filmt afstekers vuurwerk VVV-feest

De politie heeft de afstekers van illegaal vuurwerk tijdens het kampioensfeest van VVV op de Markt in Venlo vastgelegd op film. De politie verwacht hen spoedig aan te houden, maar wil niet zeggen om hoeveel daders het gaat.

Het vuurwerk knalde zaterdagavond op een bomvolle Markt voor het het stadhuis tijdens de huldiging van VVV. De politie greep niet in om paniek op te voorkomen op de Markt waar duizenden mensen zich hadden verzameld. De daders zijn wel gefilmd door de politie. Een onderzoek loopt, meldt een woordvoerster.

oh ooh de genen die dit af staken zijn binnen kort denk ik de sjaak.
en kunnen mischien wel een leuk..(uhuhm) bezoekje verwachte.
btw ut was wel mooi vuurwerk zo als ik op een colega zijn tel heb gezien.

Ja het mag niet. maar kom op een beetje vuurwerk moet kunnen op een feestje. Wij werden vorige week kampioen met het voetbalteam en tijdens de opkomst van ons op het veld werden er ook wat knallers en een rookbom afgestoken. Dit is mss niet te vergelijken, maar ik vind dat de politie heus wel eens wat meer mag toelaten.

Kijk, als dit nu een explod ofzo was dan begrijp ik het wel. Maar als je iemand gaat aanhouden omdat die 1 vlinder gegooid heeft gegooid of omdat er een potje wordt afgeschoten ofzo is dit wat overdreven.

Voetbal is nu eenmaal makkelijk scoren en dus zal de politie zich maar wat graag profileren. Algemeen maatschappelijk verschijnsel. Ik weet dat er vorig jaar ook tig mensen staande zijn gehouden bij de bekerhuldiging van Feyenoord omdat ze fakkeltjes bij zich hadden.

Voetbal is nu eenmaal makkelijk scoren en dus zal de politie zich maar wat graag profileren. Algemeen maatschappelijk verschijnsel. Ik weet dat er vorig jaar ook tig mensen staande zijn gehouden bij de bekerhuldiging van Feyenoord omdat ze fakkeltjes bij zich hadden.

ja.. Dat vind ik dus echt dom. Wat is er nou erg aan een paar fakkeltjes? Bij AZ zag ik toch ook wel heel veel fakkeltjes. Ik vind dat een beetje vuurwerk wel moet kunnen.

:bye:

Back
Bovenaan