Politie 'beëindigt vuurwerkshow’

pyromaniac

VWC lid
In Zoetermeer kregen politieagenten zondagmiddag een melding dat in het plantsoen van het Bladgroen een grote partij vuurwerk zou zijn opgesteld, klaar om te worden afgestoken. Ter plaatse troffen agenten inderdaad een hoeveelheid vuurwerk aan - zo dachten zij.

In het speeltuintje stonden circa 50 vuurpijlen in de grond en lag een 1000 klapper uitgerold klaar om te worden afgestoken. De agenten namen het vuurwerk mee ter vernietiging. Aan het bureau bleek echter dat het aangetroffen vuurwerk niet echt te zijn. Het waren dummy’s. De agenten konden er de humor wel van inzien.

http://www.infothuis.tv/index.php?s=3&c=33114&l=01

haha, ik durf te wedden dat de reporters al gretig aan het typen waren;
'grote vuurwerk vangst! waaronder 50 lawinepijlen en een levensgevaarlijke honderdduizendklapper. het vuurwerk is door de politie meegenomen zodat er geen slachtoffers zijn gevallen'

Ghehe wat een stunt idd:p.

En de tipgever/melder is niet toevallig Mister grappenmaker himself?

:D lachuh inderdaad deze actie, maar nu het toch hier over Zoetermeer gaat : afgelopen vrijdag ben ik naar demo in Benthuizen geweest en toen ik thuis kwam zei mijn vrouw dat ik snel terug was na afloop. Ik vroeg wat ze bedoelde en ze zei dat er ongeveer achter ons ruim 3 kwartier lang een complete show was afgestoken. Nu heb ik al lopen zoeken maar kon nergens iets vinden wat betreft een demo of ander evenement. Weet iemand anders misschien iets hierover ?

Politie te grazen genomen met grootse illegale ‘vuurwerkshow’

Zoetermeer - Politieagenten kregen zondag om 17.30 uur een melding dat in het plantsoen van het Bladgroen in Zoetermeer een grote partij vuurwerk zou zijn opgesteld, klaar om te worden afgestoken.
Ter plaatse troffen agenten inderdaad een hoeveelheid vuurwerk aan. In het speeltuintje stonden circa 50 vuurpijlen in de grond en lag een 1000 klapper uitgerold klaar om te worden afgestoken. De agenten namen het vuurwerk mee ter vernietiging. Aan het bureau bleek dat het aangetroffen vuurwerk niet echt te zijn. Het waren dummy’s. De agenten konden er de humor wel van inzien.
20091126_5415750.jpg

Wat een stunt zeg, gelukkig konden ze er mee lachen. Maar nu moeten ze het spul zeker terug geven aan de eigenaar of die was zeker spoorloos:wink:

Back
Bovenaan