Polite stuit op 1000 kilo illegaal vuurwerk (hilversum)

Gurby

VWC lid
woensdag 5 december 2007 12:46 uur
Polite stuit op 1000 kilo illegaal vuurwerk

HILVERSUM - De politie heeft een grote vuurwerkvangst gedaan in Nederhorst den Berg en Hilversum

Een speciaal team vond op drie verschillende plekken 1000 kilo illegaal vuurwerk. Het ging daarbij om lawinevuurpijlen, nitraatbommen en honderdduizendklappers.

Het vuurwerkteam van de politie hield drie mannen aan.

Laatst bewerkt:
woensdag 5 december 2007 12:46 uur
Polite stuit op 1000 kilo illegaal vuurwerk

HILVERSUM - De politie heeft een grote vuurwerkvangst gedaan in Nederhorst den Berg en Hilversum

Een speciaal team vond op drie verschillende plekken 1000 kilo illegaal vuurwerk. Het ging daarbij om lawinevuurpijlen, nitraatbommen en honderdduizendklappers.

Het vuurwerkteam van de politie hield drie mannen aan.

het komt wel dicht bij huis zo!

ik snap eigenijk niet waarom in dit soort nieuwsberichten altijd staat 'de politie stuit op....' ik neem aan dat ze niet aan het rondrijden zijn en ze zien opeens vuurwerk liggen.
dit is dan wel een beetje een banaal voorbeeld, maar ze zijn zoiets wel op het spoor, en dan 'stuit' je er niet op, of ben ik nou gek?

Vincent.

dat klopt ze houden je dan al langere tijd in de gaten.
of ze worden getipt,ze komen niet na 1 enkele tip al kijken denk ik,maar naar meerdere tips zullen ze wel even komen kijken ja...
en "stuiten" tja als je net aan het over laden ben van auto naar auto en ze komen net langs rijden,dan heb je pech en dan spreken we van "stuiten op"

Back
Bovenaan