Platinum Radical Box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8917
Artikelnaam: Platinum Radical Box
Bruto Gewicht: 3.5kg
Netto kruitgewicht: 1105 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland: Compound Fireworks! In deze 100 shots showbox zijn de cakes met elkaar doorverbonden en voorzien van één hoofdaansteeklont.
De Redical Box is een echte sensatieknaller! Rappe tempo’s en effecten zorgen voor een totale gekte

Max. tube diameter:
Kartoneenheid:
Adviesprijs: €69
O.a. te koop bij: Vuurwerkdiscount.nl

8917.png

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Productieversie van de Red Maroon?;-)
Nee flauw.. ziet er wel uit als een leuke lijn, rechtstreeks bij Rubro vandaan.

Productieversie van de Red Maroon?;-)
Nee flauw.. ziet er wel uit als een leuke lijn, rechtstreeks bij Rubro vandaan.

Nou.. Nu je het zegt. Het kruitgewicht is hetzelfde als de R maroon. Beide producten zijn compound. Het aantal schoten is hetzelfde. De box duurt even lang op 1 seconde na (53 sec en 52 sec).De kartoninhoud is hetzelfde. Het effect komt redelijk overeen en Rubro en Mania producten komen dacht ik uit dezelfde fabriek.

Maar ik hoop voor iedereen dat de Red Maroon anders is dan deze!

Zou wat zijn. Iedereen straks een simpele rode sterren bak. Die sample van de Red Maroon was echt anders dan normale sterren. Meer Dahlia achtig. En ze werden feller halverwege de ontbranding.

En de Platinum Intense Box is dezelfde als de Color Explosions van Vuurwerkmania uit dezelfde lijn van de Red Maroon(UV Compound).

Ik vind het wel een mooie box en ga deze zeker erbij nemen voor 69 euro! Mooie kleur, goed tempo en is een keer wat anders dan goud. Als ze verschillende kleuren peony,s er in hadden gestopt was ie nog beter geweest. Zal deze wel willen schieten met een Red Maroon of Transbomber erachteraan!

Ik vind het wel een mooie box en ga deze zeker erbij nemen voor 69 euro! Mooie kleur, goed tempo en is een keer wat anders dan goud. Als ze verschillende kleuren peony,s er in hadden gestopt was ie nog beter geweest. Zal deze wel willen schieten met een Red Maroon of Transbomber erachteraan!

Hij is 25% goekoper he met vwd 25

Deze en die andere radical box zijn echt klein joh. Zegt niks over de uitwerking natuurlijk, maar viel me wel op in de winkel

Back
Bovenaan