Planet Explosion

Hij is in het echt heerlijk hoor,ik heb hem vanavond meegemaakt.
Vergis je niet in de effecten,want de lucht is constant gevuld!
Flinke knallen en vooral super mooie draaiers/swirls!!
Voor mij is ie samen met Manon het kanon de verrassing van de avond!

Heb je een klein budget? heb je geen zin om cakes door te lonten? hou je van afwisseling? Hou je van een lange tijdsduur? Koop dan gewoon deze cake: hij blijft maar doorgaan! perfecte prijs - kwaliteit verhouding. een must buy!

Mocht bij mijn dealer voor € 40 gratis vuurwerk uitzoeken. Heb deze maar genomen. Afgaande op de filmpjes een mooie gevarieerde en langdurige pot. Alleen de boeketten zijn volgens mij niet al te groot op de filmpjes. Of komt dit in werkelijkheid anders over (ervaringen op demo's) ?

Voor mij duidelijk de beste nieuwkomer van 2009. Zeer langdurige pot (100 seconden) die maar blijft doorgaan. Effecten zijn lekker gevarieerd en als aflsuiting een leuke fluit/crackling finale. Heb hem dit jaar gratis gekregen, maar zal hem zo zelf gaan kopen

Mooie cake die maar door blijft gaan. Echt een show op zich, ook super voor mensen die graag een enkel stuk vuurwerk willen en verder niks. Echt een topper met goede prijs!

Had deze dit jaar ook gekocht en is best een mooie blokje de Effecten zijn mooie en zit goed tempo in :rolleyes:

Volgend jaar staat die zekers weer op me lijstje :)

een cake die ondertussen alweer op pagina 3 is terecht gekomen, zonde, want dit is een cake die je niet uit het oog moet verliezen. Cake met leuke afwisselende effecten en goede tijdsduur. Vuurwerkshow in a box dus. Voor mij een must have.

dit is voor mij de beste pot van dynasty. Had m dit jaar voor de tweede keer en ben er erg enthousiast over. Zeer gevarieerd en langdurig (100 seconden).

Dit is een potje die beslist meer aandacht verdiend.
Telkens als ik de Filmpjes bekijk denk ik mwa mager effect..
Maar eigenlijk is het een heele leuke en mooie afwisselende cake.
Het effect is juist niet mager als je er onder staat (in je straat).
Nee ik vind het een meer dan leuke cake!
Voorall de heldere spinningtails vind ik erg goed!

Ben het volkomen met 3xh eens!

Ik had deze gekocht puur om te proberen. Ik ben normaal meer van de max gevulde cakes van 15gr per schot, maar wou eens voor de afwisseling zo'n pot proberen die wat langer doorgaat.

En hij was me echt goed bevallen! Je verwacht het totaal niet van 5gr per schot!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt een top cake. Ik vind het grappig dat ze cakes altijd met twee tegelijk schieten, maar bij deze cake doet dat eigenlijk alleen maar af.

Back
Bovenaan