Plaats hier je vraag aan Original/ Zena Belgie 2011

ylke

VWC lid
Wederom hebben wij Original/ zena Belgie bereidt gevonden om al jullie vragen te beantwoorden.
Daarom zal Lesly van Original Fireworks proberen om zoveel mogelijk antwoorden op jullie vragen te geven.

Ik weet dat jullie alles willen weten omtrent de nieuwe artikelen wat we dit jaar kunnen verwachten dus stel ze hier.
Mochten jullie ook opmerkingen plaatst ze dan ook in deze topic.

Vraag alles mits het vuurwerkgerelateerd is.

Ik zie dat de Spinning Salute ook verkocht gaat worden in België, de spinning tails doen het erg goed alleen de knal valt erg tegen, is er een mogelijkheid dat deze word aangepast voor de Belgische markt dat hij ook een lekkere dreun heeft (Of misschien ook voor de Nederlandse markt?)

Ik denk dat het idee van de Spinning Salute erg goed is, spinning tails naar een harde knal is een mooie combinatie. :)

Komen de Zena NL knalcakes Thunderking XXL en de Thunder Coloured Heaven dit jaar ook in het Belgische assortiment te zitten ?

is er dan ook al meer bekend over de prijzen in belgie voor deze producten uit nederland?

gr koen.

Na navraag gedaan te hebben, blijkt dat er ongeveer 24 gram per tube mogelijk is met de nieuwe wetgeving, gaan jullie hier ook gebruik van maken?

Als daar een Ja op te beantwoorden is, komen er dan ook nieuwe 19 schots potten met deze inhoud per tube?

Komen er dit jaar nieuwe pijlen?

Zag in het lijstje van nederlandse cakes die naar bels komen een ontbreking voor mij: de Hypnotised.
Denk dat vele andere freaks deze ook wel zouden willen zien in Belgie.
Is de lijst van Nl naar BE producten sowieso al definitief of zal deze lijst blijven groeien in de komende tijd?

Zag in het lijstje van nederlandse cakes die naar bels komen een ontbreking voor mij: de Hypnotised.
Denk dat vele andere freaks deze ook wel zouden willen zien in Belgie.
Is de lijst van Nl naar BE producten sowieso al definitief of zal deze lijst blijven groeien in de komende tijd?

Voeg daarbij de Fusion ook maar toe:D

Klopt het dat er een 20m variant van de Traca op de markt gaat komen?
En als dat zo is, wat zal de prijs ongeveer worden?

Mag dit nog wel door Zena gevoerd worden dan? Aangezien het in Nederland tegenwoordig door GBV wordt gevoerd. Jammer genoeg...

Maar wel van het merk Herlat, en als Zena Belgie meerdere cakes van Herlat voert kan ik mij best voorstellen dat zij meerdere artikelen in het assortiment kunnen gaan opnemen toch ?

Hoe staat Original Fireworks tegenover het besluit dat er sinds 2011 ook in Belgie "zwaarder" vuurwerk verkocht mag worden? Het bied mooie kansen voor Original Fireworks en natuurlijk ook voor de consument, maar zal door "zwaarder" vuurwerk ook niet de discussie weer ontstaan door mensen die voor een verbod van vuurwerkverkoop zijn?

En hoe is deze discussie in Belgie? In Nederland is het wel bekend dat er een groep mensen voor een verbod van vuurwerk zijn, maar in Belgie is het nog rustig gebleken volgens mij?

Zullen de nieuwe producten van Original Fireworks die niet worden overgenomen uit het Nederlandse assortiment ook producten zijn die een maximale lading per tube hebben en bijvoorbeeld maar maximaal 20 schoten (of 19 schoten zoals bijvoorbeeld de Z05ABC serie)? En zo ja, kunnen wij hierbij ook nieuwe effecten te zien krijgen? Het lijkt mij dat met zo'n vulling er wel meer gekoerst kan worden naar mooiere effecten.

Hi Original, zitten de Stickless rocket [AB15] nog in het assortiment? Ik begrijp dat daar nogal wat onduidelijkheid over is. Zelf vind ik ze top dus vandaar mijn interesse.

En ik ben benieuwd wat er aan is of wordt gedaan om de leveringsproblemen van bijv. de Warrior Collection van vorig jaar deze keer te voorkomen?

We horen het graag!

Back
Bovenaan