Pirates of the Caribbean [Compound] *NIEUW 2024*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 3666
Artikelnaam: Pirates of the Caribbean
Bruto Gewicht: 8,00 kg
Netto Kruitgewicht: 1.307,5 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: Ja
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kooi Ja / Nee: Ja
Adviesprijs: € 119,00
Voorverkoop: € 109,00
Onlineprijs: € 99,00

3666_piratesofthecarribean_2024.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	3666_piratesofthecarribean_2024.png Vertoningen:548 Grootte:782,2 KB ID:	1794425

Dit product is o.a. te koop bij: www.PANGUvuurwerk.nl ​​

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben voornamelijk benieuwd of die wel of niet in kooi komt... dat is namelijk een wereld van verschil gebleken bij verschillende merken. En het is een beetje jammer dat dat nog steeds niet word aangegeven bij een (nieuw) artikel hier op het forum.

We hebben besloten om dit wel te doen. Mocht er bij artikelen bekend zijn of er een kooi aanwezig is laat het dus gerust weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze ga ik in de gaten houden. Prijs is goed, kom maar door met het filmpje.

Ziet er goed uit! Lijkt mij een prima blok qua prijs-kwaliteit. Heb idd het gevoel dat dit een hardloper kan worden, vooral wanneer die ook met kooi is, wat tegenwoordig wel fijne bijkomstigheid is:cool:

Qua schoten, caliber en kruit beetje vergelijkbaar met de Skyward toch? Die is voor 70/75 te koop? Zal dit ook de freakprijs van deze een beetje moeten worden?

Vind het een mooie box hoor, vooral het eerste gedeelte spreek me aan, al had het tempo daar van iets hoger mogen liggen. Maar zou hem er zeker bij willen hebben, prijs is ook goed te doen, gaat dus op de lijst.

Ik vind dit tempo eigenlijk alleen nog mooi bij maximale vulling, de Garden Party's schoten dit tempo ook, met wat versnellingen en waren 30mm, max gevuld. Dan maakte het niet meer uit.
Of deze die kwaliteit gaat halen, valt te bezien. Veel plezier gewenst aan degenen die hem wel durven te bestellen.

Deze doos is idd wel gaaf zo ja prijs/kwaliteit.
Tis wel dat ik met nieuwe pangu dozen eerst even de straatvidz van dit jaar afwacht...

• Like
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan