Pirate Cracker

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7048
Artikelnaam: Pirate Cracker
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ..
Aantal Schoten: 100stuks
Effectomschrijving: 100 cracklingcrackers in een doosje.
Tube diameter: ...
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €7,99
Voorverkoopprijs: €4,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Bekijk bijlage 73270

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze kunnen het niet laten een brug na illegale vuurwerk
straks nog de cobra crackers :yes:
En de nitraat crackers

Zal wel uit zien als groene strijkers met lont
wel benieuwd deze nog beetje knetteren of tegenwoordig al pruttelen

Dit doet me denken aan de tijd dat importeurs zogenaamde vlinders en nitraten importeerde. Heeft na mijn idee meer verkeerds dan goeds gedaan.

Benieuwd hoe deze eruit zien, als het van die kleine opgevouwen knetter dingetjes zijn is er toch niets aan de hand? Vind het een mooi doosje!

Ik vind het op zn zachtst gezegd belachelijk dat Nederlandse importeurs op deze manier producten importeren. Kan er met mn hoofd niet bij waarom je de directe link naar illegaal knalvuurwerk wilt maken met je cat1 producten.

Als je dit enkel doet vanwege verkoop; moet je bij jezelf ten rade gaan wat je bij de BPN doet als importeur. En maar naar anderen wijzen als het op regeltjes en de grens opzoeken aankomt...

Kansloos product, kansloze stap voor de traditie, en een dikke middelvinger naar iedereen die zich hier al jaren voor inzet.

Ik vind het op zn zachtst gezegd belachelijk dat Nederlandse importeurs op deze manier producten importeren. Kan er met mn hoofd niet bij waarom je de directe link naar illegaal knalvuurwerk wilt maken met je cat1 producten.

Als je dit enkel doet vanwege verkoop; moet je bij jezelf ten rade gaan wat je bij de BPN doet als importeur. En maar naar anderen wijzen als het op regeltjes en de grens opzoeken aankomt...

Kansloos product, kansloze stap voor de traditie, en een dikke middelvinger naar iedereen die zich hier al jaren voor inzet.

helemaal eens koala , jaren terug kwam cafferata ook met een cobra 2.0 op de markt , op 2 manieren moet je dat niet willen , ten eerste zo ver mogelijk van illegaal vandaan blijven , ten tweede klant is altijd teleurgesteld want het is geen cobra

Wat een dom idee zeg.. ook cat1 al aan de verkeerde naam helpen net als paar jaar terug met vlinder rotjes en mega bezooka en ga maar door..:bonk:

Ik uitte vroeger direct al kritiek op dit soort dingen. Het illegale vuurwerk is een van de redenen waarom men van deze traditie af wil, en sommige importeurs lijken zich daar juist niets van aan te trekken.

Niet alleen importeurs, maar ook winkeliers maken zich hier schuldig aan trouwens. Wie noemt of noemde als legale Nederlandse dealer sommige producten nou "bommen" of "vlinderbommen"? :frusty:

Het doosje is inderdaad leuk, maar daar is alles mee gezegd.
Origineel is het niet.

Back
Bovenaan