Pili Cracker [Uitloop]

Yup,

Ik vind zowieso de verpakking van PyroPower zo leuk!
Volgens mij weet ik al wat dit zijn, namelijk het zelfde als de Crackling Mines maar dan in zo'n klein dingetje want ik heb kleine (legale) chinese crackling gehad die leken hierop maar dan zo klein als een snoepje en toch beter dan de crackling mines.

deze worden € 2,95 per doosje van 25 st:D

ze geven een knetter effectje beter dan crackling mines:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, als de crackling beter is dan de mines dan koop ik ze wel! Word je ineens aangehouden door de politie als je die dingen stookt:rolleyes:

Ik heb vorig jaar soortgelijke dingen gehad, zijn echt geweldig! De crackling is best hard en er komt veel uit! Het leukste is om ff te wachten als ie aan is, en hem dan zo hoog mogelijk de lucht in te gooien.

jaaaa jeugdsentiment!!! Alleen jammer dat ze die oude doosjes niet meer gebruiken, gelukkig heb ik de oude verpakking nog bewaard haha

Deze moet ik echt even achteraan om ze te pakken te krijgen, geweldige dingen om tussendoor te stoken!

Weco verkoopt ze vanaf november ofzo al in die kinderpakketjes in de Duitse supermarkten. Als ik naar de weihnachtsmarkt ga scoor ik vaak een of twee van die pakketjes :)

Goed door blijven gaan met imitatie vuurwerk. Zodat de politie zometeen niet meern weet wat echte vlinders zijn en legale. Net als die 100k, de ene kant ben ik er fel op tegen aan de andere kant heb ik zoiets. Hoe meer verwarring hoe beter!

Maar als het crackling balls zijn dan neem ik wel een doosje leuk!

Deze zijn gewoon baas, als je er eentje aan steekt en dan terug in t doosje doet met de rest. doosje dicht doet.
dan vliegt t in de fik en heb je een kleine ratelband voor 2 euro.

volgens mij net een cracling ball, duren net zo lang, alleen deze pili crackers zijn wel goedkoper 50 stuks voor 2.95

Deze zijn gewoon baas, als je er eentje aan steekt en dan terug in t doosje doet met de rest. doosje dicht doet.
dan vliegt t in de fik en heb je een kleine ratelband voor 2 euro.

Ok, dat was grappig. Als deze zelfde zijn als van Rubro, dan zijn ze leuk. Alleen zijn die van Rubro leuker felgekleurd en zijn het net snoepjes. Komt er daarom nu na mijn post een regenboogplaatje ofzo? :D

Back
Bovenaan