Pijnacker [ 5 mei 2014 ]

Ik snap je reactie wel en die van Michel ook wel.
Ik ben 3 keer naar Valencia geweest.
Tijdens Fallas ademt heel Valencia sfeer aan vuurwerk uit.

Als je dan in Nederland naar een show gaat, waar vaak schiet maar raak voor een knaak shows worden geschoten, heb je al snel het idee van, wat een minder fijne show.
Helaas is de vuurwerk cultuur compleet om zeep geholpen door Enschede en door de anti vuurwerk lobby is de vuurwerk sfeer in Nederland nu helemaal ver te zoeken.

Jammer, maar je moet ook leren te genieten van een wat mindere vuurwerkshow.
Het is gratis en je hebt vuurwerk gezien, prima toch.
En geniet van de pareltjes die wel geschoten worden.
Je moet soms goed zoeken, maar ze zijn er wel.

Ik ben gister puur naar Pijnacker geweest, omdat ik eens een groter kaliber wou zien.
Voor de rest had ik er weinig verwachtingen van.
Maar omdat ik vrij dichtbij stond en ik mooie shels heb gezien, heb ik genoten.
Wat Dikke Eric zei, dat er meer salutes in de show moesten, dat heeft hij wel gelijk in.
Maar ik heb het eerlijk gezegd niet gemist.

Ik ben dan ook 2x fallas geweest, maar blijf showtjes in belgie en duitsland super vinden, in nederland wil ik er niet al te ver voor rijden. Hoorn vindt ik een super show, en dit vondt ik ook een leuke, ik denk maar gauw als het maar prof is, beetje bommetjes kijken vindt ik altijd wel leuk :)
Nederland en spanje moet je gescheiden houden, want daar kan je in nl niet tegenop.

mooie film ook vin

Mooie films heren! Beetje overbodig, maar ik zal die van mij er ook maar op knallen :bonk:

Jwtjuh :bye:

Een beetje laat, maar ik had een drukke week.
Hierbij mij slide show van een selectie van de door mij geschoten foto's, van de show in Pijnacker.

Ik heb het een ander bij elkaar gevoegd in Photoshop.
Want ik had aardig foto's met 1 of 2 effecten.

Veel kijk plezier en je ziet/merkt vanzelf wel, wanneer de start is van de slide show.

Pijnacker-05-05-2014_zps9cacff30.gif

Back
Bovenaan