Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan die kop van die gast echt niet meer zien..heeft er iemand een kotszak?
Kan die kop van die gast echt niet meer zien..heeft er iemand een kotszak?
Sta ik er zo rot op dan?![]()
Sta ik er zo rot op dan?![]()
Kon het niet laten...man man man
Gereformeerde Nederlandse bekrompenheid (2 katholieke provincies versus 10 protestants-gereformeerde provincies). Het heeft er wel mee te maken. Kijk maar naar België, Spanje, Frankrijk, Italië, Tsjechië, Polen, Letland, Estland, Kroatië en Griekenland. Allemaal Katholiek of Orthodox. Ook bij de Orthodoxen zijn levensvreugden en uitbundige ceremonies belangrijk. Daarbij maakt vuurwerk een groot deel uit van het leven.
Sorry als ik mensen beledigd heb, maar er is over het algemeen een duidelijk verband zichtbaar.
Met alle respect, maar ik denk serieus dat je niet weet waarover je het hebt. 2 katholieke provincies? 10 protestantse? Heb je wel eens gehoord van secularisatie? Heb je gekeken naar het percentage gereformeerden en roomskatholieken in nederland ten opzichte van niet gereformeerden(lees christenen ) en Katholieken(lees ook christenen).
Je hebt me niet beledigt want daarvoor is je post gewoon te krom en weet ik dat je er waarschijnlijk erg weinig kaas van gegeten hebt.
Maar komt eerst eens met gewone argumenten en feiten en ga dan eens een uitspraak doen. De uitspraak" er is over het algemeen een duidelijk verband zichtbaar" is al niet legitiem. Want wat is algemeen? Wat is precies het verband?
Sorry dat ik er zo ff op inga, maar ik vind het gewoon echt kortzichtig en zou het fijn vinden als je in ieder geval eens uitzoekt hoe het echt zit.
greetzz