Ik vind matten en ( sommige )pijlen beter als in nederland. Maar ik weiger 13 euro neer te leggen voor 1 bolpijl. Wat een zielige prijzen. Het kan wel beter zijn als de 40 grams pijlen hier maar ik heb toch liever 2 pakken emperial dan 1 bolpijl van 75 gram ! De afwerking van die dingen is slecht en snel gedaan , zijn gewoon in te drukken en als je naar een shell kijkt van lidu is dat niet eens mogelijk kortom je word gewoon opgelicht. Ik heb ze zien gaan de zogenaamde 4 " bolpijlen maar het boeket is ver te zoeken mede ook omdat ze veels te hoog gaan.
Verder zijn de losse knallers wel wat harder als de thunder kings hier maar na een tijdje merk je dat niet meer op oud en nieuw , en ik weiger 4 euro neer te leggen voor 5 nitraten. Je hebt acties maar dan zit je gelijk vast aan veel van die dingen wat irritant is.
Ik vind belgische potten helemaal niet veel verschillen van nederlandse potten, fonteinen vind ik wel weer wat beter !
Kortom , ik haal alleen wat hebbe dingetjes zoals de djf thunders , matten en wat losse knallers met fluit en knetter. Maar daar houd ik het ook bij , voor pijlen en potten ga ik niet naar belgie.