Partijhal Rotterdam

kamikaze

VWC lid
Adres:
Insulindestraat 226-228
(zijstraat Bergweg bij Schieweg)
3037 BK Rotterdam

Website:
www.partijhal-rotterdam.nl

Collectie:
Lesli

Folder verkrijgbaar:
Vanaf eind November

Ik ben hier nu drie maal geweest om wat cat. 1 vuurwerk te kopen, en heb hier de laatste keer de vuurwerkfolder ook meegenomen. En hierin kwam ik wat interessante dingetjes tegen, en wil ik wel gaan bestellen. Maar graag hoor ik hierover ervaringen van andere leden, voordat ik de knoop definitief doorhak. Het gaat mij van vooral om hoe compleet alles is, en hoe snel het ophalen van vuurwerk uit de voorverkoop gaat (in verband met betaald parkeren).

Qua service een goede zaak. Vriendelijk personeel, alleen de uitsmijter is minder vriendelijk. Dat is ook nodig ook. Althans, hij is niet vriendelijk tegenover lokale hangjongeren die storend rond de zaak hangen. Die gasten worden weggestuurd. Weet alleen niet of hij er dit jaar weer zal staan.

Verder heb ik bij mijn bestellingen altijd 100% geleverd gekregen. Geen ontbrekende producten dus. Alles wordt netjes ingepakt en je hebt de mogelijkheid om het daar na te kijken. Daarnaast ligt de winkel in een verpauperd stukje Rotterdam, ook een relatief donker stuk. Naoorlogse bouwstijl draagt in combinatie met slecht weer tot een typisch eindejaarsgevoel.

Qua drukte heb ik door de jaren heen van alles en nog wat meegemaakt, maar langste wachttijd bij extreme drukte is iets van 20 minuten geweest. Maar over het algemeen zijn ze snel met jet uitleveren van je voorverkoopbestelling.

Hopelijk heb je wat aan mijn informatie.

@Torrr, scheelt 1 keer klikken. Via mijn link kom je op de gewone site, waarvan met 1 klik op jouw link zit.
Maar bedankt voor het posten.

@Jupilerfreak,
Dat is zeker de informatie sie ik zocht!
Als langste wachttijd 20 minuten is nog te doen. Is wel enigszins lang voor voorverkoop, maar het is te doen.
Wat is denk je je gemiddelde wachttijd geweest? Minuutje of 5 a 10?

Voor mij 10 minuten denk ik ja. Ik heb ook een bestelling wel eens direct gehad. Bij binnenkomst geen andere klanten en huppakee direct aan de beurt. Ook binnen rond kijken is best leuk, vuurwerk staat zo opgesteld dat je langs vitrines moet om de dummies te bekijken. Best knus.

Maar veel zal dus afhangen van de tijd dat je gaat. En of dat je geluk of dat je pech hebt. Er zijn winkels waar je ook voorverkoop hebt en je nog langer kan wachten. Bij andere winkels in de regio heb ik gerust wachttijden van 3 kwartier tot een uur meegemaakt (en ik heb er een zooi gehad!). In dat opzicht doet de Partijhal het redelijk goed met wachttijden.

Back
Bovenaan