Partij illegaal vuurwerk ontdekt na anonieme tip

Babiloot

VWC lid
BRUINISSE -

In een woning in Bruinisse heeft de politie donderdag een flinke partij illegaal vuurwerk in beslag genomen. Er was een tip binnengekomen via Meld Misdaad Anoniem, meldde de politie zaterdag.

In de garage stonden een paar dozen met illegaal vuurwerk, afkomstig uit België. In totaal was het 170 kilo. De bewoner zei dat hij het net die dag had gekocht.

Bron

Wat helenaal triest is als je de foto op telegraaf ziet een nederlandse pruttelband van china red ziet.
Valt hier niet iets als auteursrechten op?
Toch een product in een verkeerd daglicht zetten

Die foto die ze gebruiken is idd niet gepast. Er staat zelfs geschikt voor particulier gebruik op..

Pijnlijk ook zo net voor de dag der dagen....

Inderdaar zeer triest om te horen.
Afgelopen jaar heb ik dit ook meegemaakt. 30 december stonden er ambtenaren in functie met een bevel van binnentreding aan de deur na een anonieme tip.
Nagenoeg iedere dag vraag je je eigen af wie dat geweest zou kunnen zijn.
Overigens na een jaar nog steeds niks vernomen over hoe of wat...

bha triest
om iemand zijn oud&nieuw zow te vergallen
om alleen een beetje belgisch consumentem vuurwerk.

Haatgevoelens komen bij mij gelijk weer omhoog. Ik heb ook een aantal keer een huiszoeking gehad omdat de politie een anonieme tip had gekregen. Elke keer had ik alleen maar consumentenvuurwerk in huis dus was er niks aan de hand maar de gedachte dat iemand mij wilde verlinken maakte me zo boos!

pffff dit is gewoon consumentenvuurwerk, om 1 van de producten zit zelfs nog een kooi omheen :frusty:

Lekkere buren heb je dan als ze je er zo bijnaaien. Haal je wat cakes die max 500gram bevatten en die geschikt zijn voor particulier gebruik en dan gaat zo'n zeiksnor anoniem de politie bellen :angry:
Dít is dus het gevolg van alle leugens die in de media verteld worden, de media word als wapen gebruikt om domme burgers bang te maken en anderen erbij te naaien.

Als het nu om dozen salutes of cobras ging dan snap ik dat het goed is dat het in beslag word genomen, maar voor wat consumentenspul wat niet veel zwaarder is als dat in NL is dit echt belachelijk.

Back
Bovenaan