Parkeerautomaten opgeblazen in Tiel

densta

VWC lid
Parkeerautomaten opgeblazen in Tiel

TIEL - In Tiel zijn het afgelopen weekend twee parkeerautomaten opgeblazen. Volgens de politie is zeer zwaar vuurwerk gebruikt. Brokstukken van de automaten werden tientallen meters verderop teruggevonden.

De twee automaten stonden op de Oliemolenweg en op het Hoogeinde. Ze gingen in de nacht van vrijdag op zaterdag aan gruzelementen.

Beide automaten zijn totaal vernield. De schade is ruim 25.000 euro. De politie vraagt eventuele getuigen zich te melden.

Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/...08021/Parkeerautomaten-opgeblazen-in-Tiel.htm

Weer negatief in het nieuws. Dit is geen vuurwerk. Weer mee omgegaan waar het niet voor gebruikt moet worden. Flink afstraffen die idioten die dit gedaan hebben.

Hup vuurwerk afpakken en Halt etc.
Gebruik vuurwerk gewoon waarvoor het is en als je iets wil slopen sloop iets van jezelf!

Groeten Derk

Vuurwerk afpakken en halt? :p Gewoon die 2 automaten terug betalen. Is een veel zwaardere straf.

dit is niet netjes !!!
ook al vind je de overheid de grootste maffia van europa om 2,50 euro per uur te laten betalen om even je auto te parkeren,is het niet netjes om deze geldwolven te slopen.

Inderdaad de kosten van die parkeer automaten door de daders laten terug betalen en dit dan wel uitgebreid in het nieuws brengen zodat het misschien een waarschuwing voor anderen is om niet andermans spullen te vernielen.

dit is niet netjes !!!
ook al vind je de overheid de grootste maffia van europa om 2,50 euro per uur te laten betalen om even je auto te parkeren,is het niet netjes om deze geldwolven te slopen.

Ten eerste geldt dat tarief niet in Tiel.
Tiel is veel goedkoper, qua parkeren.
Zo'n 60 cent tot een euro per uur.

Ten tweede moet je gewoon met je klauwen van openbare bezittingen afblijven.
Punt uit!

O voor de genen die denken dat ik het was.
Ik zit thuis in een dwangbuis me kruitstress te bedwingen.
(Af en toe mag ie af en moet ik naar de gesloten instelling, namelijk me werk....:wink:)

Ten eerste geldt dat tarief niet in Tiel.
Tiel is veel goedkoper, qua parkeren.
Zo'n 60 cent tot een euro per uur.

Ten tweede moet je gewoon met je klauwen van openbare bezittingen afblijven.
Punt uit! QUOTE]

Dan heb je geluk, elders in het land in sommige steden ben je een fortuin kwijt om te parkeren voor je auto.

met je 2de punt ben ik het volkomen met je eens !!!

legaal & Illegaal vuurwerk is leuk zolang je er fatsoenelijk mee kan omgaan.
En dit is helaas de reden dat de Vuurwerk in Nederland willen afschaffen.

Jammer hoor!

Back
Bovenaan