Paris

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY6403
Artikelnaam: Paris
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
1591 gram
Aantal Schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Grote nieuwe compound in de stedenlijn van China Red. Gave show die straight en V shape salvo's schiet.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: info volgt
Kooi: Nee
Tijdsduur: 120 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €139
IMG_8673.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijkend naar het filmpje dan moet dit welhaast de omlabeling van de Blackhawk zijn. De Blackhawk was weer samengesteld uit vier cakes van de dierenlijn; Rooster-Dog-Pig en de Rabbit. Het kruitgewicht van de Paris is echter aangepast, het is een light versie geworden van de Blackhawk. 10% minder kruit als ik goed reken, van 12 gram naar 11 gram per shot. De prestaties zijn niet te vergelijken met 30mm buizen waar 18-20 gram kruit per shot in zit. Alles draait om prijskwaliteit verhouding, ben benieuwd voor welke prijs de Paris (en ook de andere dierencakes) straks te koop zullen zijn

Kijkend naar het filmpje dan moet dit welhaast de omlabeling van de Blackhawk zijn. De Blackhawk was weer samengesteld uit vier cakes van de dierenlijn; Rooster-Dog-Pig en de Rabbit. Het kruitgewicht van de Paris is echter aangepast, het is een light versie geworden van de Blackhawk. 10% minder kruit als ik goed reken, van 12 gram naar 11 gram per shot. De prestaties zijn niet te vergelijken met 30mm buizen waar 18-20 gram kruit per shot in zit. Alles draait om prijskwaliteit verhouding, ben benieuwd voor welke prijs de Paris (en ook de andere dierencakes) straks te koop zullen zijn
Lijkt inderdaad te kloppen.
Dit wekt mijn vermoedens dat ook de dierencakes wel eens kooiloos kunnen gaan worden.
Wil niet teveel op de zaken vooruit gaan lopen, maar dat zou toch wel heel erg balen zijn.

Kosten beide €139,99 zie ik op de website. Zou het dus wel weten mocht je nog uit beide kunnen kiezen :)

Back
Bovenaan