Overlast centrum Brunssum

Torrr

VWC lid
De VVD in Brunssum signaleert dat het Lindeplein en het Doorvaartplein 's avonds weer het toneel zijn van activiteiten die te herleiden zijn tot drugs. Ook andersoortige overlast en het afsteken van vuurwerk zorgen, na maanden van relatieve rust, voor een gevoel van onveiligheid.

BRUNSSUM

''Deze activiteiten worden door bewoners als zeer intimiderend ervaren. Vele bewoners durven 's avonds niet meer de straat op in het centrum'', schrijft Arno de Haas aan het gemeentebestuur. De VVD heeft raadsvragen gesteld over de kwestie.

Bron

andersoortige overlast en afsteken van vuurwerk? dus afsteken van vuurwerk is geen overlast meer maar een bijkomstigheid? :D

atijd handig, makkelijk en effectief om in nederland vuurwerk ergens bij te slepen als medeoorzaak van iets naars. wat heb ik daar toch een hekel aan zeg.

nou het afsteken van vuurwerk wordt als extra overlast genoemd, dus niet het vuurwerk zelf. ik ben allang blij dat de drugsoverlast als een groter probleem wordt gezien dan het afsteken van vuurwerk.

Tsja dat zijn de gevolgen als je zo'n belachelijke Wietpas gaat invoeren.
Overal neemt de drugsoverlast weer toe op straat met alle bijbehorende andere vormen van overlast.

Echt triest waar het gaat toch naar toe in dit land....

Ik vind het erg teleurstellend dat er een post van mij weggehaald is zonder dat daar aanleiding voor was.

Was er geen afspraak gemaakt dat bij verwijderde berichten er door de moderators netjes een PM gestuurd zou worden met een toelichting?

:angry:

Back
Bovenaan