Overdag vuurwerk afsteken blijft in de gemeente Zeewolde

Wie zegt dat het een verloren zaak is?

Op zich heeft deze burgemeester zeker twee zeer goede punten waar mee te lobbyen is.

- Kinderen zijn genoodzaakt in het donder af te steken en de concentratie zal groter zijn (dus meer overlast).
- Met kerst en oud en nieuw zijn er al minder politiemensen aan het werk (dit zijn namelijk ook voor de politie dagen met minder bezetting)...dus handhaving van deze wet is zo goed als niet te doen.

Wij als vuurwerkliefhebbers krijgen hiermee dus hulp vanuit de hoek die niet te verwachten was, de overheid.

Mocht deze wet echter toch door de eerste kamer komen...dan zal er volgend jaar het totaalverbod aanstaande zijn. Let maar op. Men gaat dan wss toch wel afsteken overdag en dat is koren op de molen van groen links. Die gaan dan zeggen dat een gedeeltelijk verbod niet helpt en willen dan een totaalverbod. En dit is iets wat wij zeker niet willen lijkt me.....?

tja ik weet het niet...ik moet het eerst nog zien iig...

Ik weet wel dat de politie hier absoluut niet blij mee is. Ik zie hier dan wel een kans in dat het toch nog op het laatste moment wordt afgeblazen...

Wat in mijn ogen iedereen goed zou doen (voor- en tegenstanders) is het instellen van vuurwerkvrije zones. En daarbij een hardere aanpak van de harde illegale knallers. Die zorgen voor de overlast, aangezien de knallen al in november beginnen (en in veel gevallen eerder). Ik wil hiermee ook niet een discussie aanwakkeren over wel of niet illegaal vuurwerk en wel of niet harde knallers, etc...

Daar is dit topic niet voor.

Er word door de overheid weer een probleem gemaakt, wat ze donders goed weten. De jeugd zal meer slopen en gaan *****n dan ooit tevoren. Daarna indd een totaalverbod...l
Dan maar autobranden?? Hahahah zielig stelletje mierenneukers... iedereen is door ze tunnelvisie het vergeten hoe mooi stukje vuurwerk afsteken is want we mogen het ZELF.

Wie zegt dat het een verloren zaak is?

Op zich heeft deze burgemeester zeker twee zeer goede punten waar mee te lobbyen is.

- Kinderen zijn genoodzaakt in het donder af te steken en de concentratie zal groter zijn (dus meer overlast).
- Met kerst en oud en nieuw zijn er al minder politiemensen aan het werk (dit zijn namelijk ook voor de politie dagen met minder bezetting)...dus handhaving van deze wet is zo goed als niet te doen.

Wij als vuurwerkliefhebbers krijgen hiermee dus hulp vanuit de hoek die niet te verwachten was, de overheid.

Mocht deze wet echter toch door de eerste kamer komen...dan zal er volgend jaar het totaalverbod aanstaande zijn. Let maar op. Men gaat dan wss toch wel afsteken overdag en dat is koren op de molen van groen links. Die gaan dan zeggen dat een gedeeltelijk verbod niet helpt en willen dan een totaalverbod. En dit is iets wat wij zeker niet willen lijkt me.....?

okay mochten de nieuwe regels niet te handhaven zijn is het dan niet simpeler om de oude wetgeving weer terug te draaien ? .
kijk als een verkorting dan niet werkt dan gaat een totaal verbod al helemaal niet werken lijkt mij .

Terug draaien doen ze in Nederland niet,dat is het zelfde als wij zaten fout,ze laten zich nog liever ontslaan dan dat toe geven.

Maar tot nu hoeven ze niks terug te draaien want het is er nog niet door.

Back
Bovenaan