Outrageous

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1008
Artikelnaam: Outrageous
Netto Kruitgewicht: 450gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Brocade crown tail blue brocade king. Final: 3 shots together.
Richtprijs 2011: € 39,95

Film:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt veel op de panter van Dynasty naar mijn mening.
Alleen blijft het effect dan nog langer hangen dus voor mij is deze cake mooier.
Ligt er ook aan wat de prijs zal zijn.

:bye:

Wat mij ook opvalt (net als "teun48") is dat deze effecten heel erg lang blijven hangen!
Ik stond echt even te kijken hoor, wat een mooie uitwerking heeft deze pot! Ook hier kan ik alleen maar weer enthousiast over zijn! :bye:

Wat een heerlijke bijna 500 grammer!

De silverstaarten als mines, de silveren palm effecten gecombineerd met de blauwe peony's (die helaas wat minder te zien zijn op de film). En dan ook nog deze prijs erbij. Vele importeurs zouden er nog 10 of 20 euro bovenop gooien, BonFireworks doet dat niet.

Dit zou ik net gaan posten naar aanleiding van de demo van de rijswijkse vuurwerkhal waar deze cake werd geschoten.

Tis inderdaad een tweeling van de panter of de terminator van katan.

stuk voor stuk erg mooie cakes :D

Lijkt veel op de panter van Dynasty naar mijn mening.
Alleen blijft het effect dan nog langer hangen dus voor mij is deze cake mooier.
Ligt er ook aan wat de prijs zal zijn.

:bye:

Een parel van een cake deze Outrageous
Schitterende grote palmboeketten en een goede burst
En prijstechnisch interessant te noemen.
Een bijna 500 grammer voor nog geen 40 euro
Ik heb hem op mijn wensenlijst staan

ik heb hem mogen bewonderen bij de demo van de rijswijkse vuurwerkhal. ik was zwaar onder de indruk van deze cake alleen jammer dat hij dit jaar niet in mijn budget past .l

Deze schoonheid toch nog aan mijn bestelling toegevoegd .Dankzij een forse donatie van mijn lieftallige schoonouders kan ik het restant van mijn VW dromen toch werkelijkheid laten worden:)

Afgelopen nacht deze cake de lucht in geschoten en er echt van genoten. Super cake met mooie prijs. De effecten blijven echt lang hangen en de kleuren zijn heel helder. De hoogte van de boeketten waren perfect. Naar mijn mening nog beter dan de Panter van Dynasty!

Afgelopen nacht deze cake de lucht in geschoten en er echt van genoten. Super cake met mooie prijs. De effecten blijven echt lang hangen en de kleuren zijn heel helder. De hoogte van de boeketten waren perfect. Naar mijn mening nog beter dan de Panter van Dynasty!

Een stuk beter als Panter vind ik inderdaad.

Hij was geweldig. Hele grote effecten, precies goede tempo, goede en heldere kleuren, en een leuke finale.

Ik deel jouw mening ook Bert...wij hebben 2 van deze batts tegelijk geschoten.
DE openbaring van de nieuwe cakes uit 2008 , werkelijk iedereen stond te kwijlen
en te applaudiseren na afloop.
Hij is inderdaad nog mooier dan de Panter van Dynasty welke ook al
van ongekende schoonheid is:)
EEN GIGA AANRADER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

De outragous is een superblok!! deze gaat dus echt goed snel en de effecten blijven veel langer hangen dan die van de panter of cycloon van profi!
Deze gaat er dit jaar weer 2 keer in komen.

Back
Bovenaan