Ouderwetse sfeerfilms

Hoi!

Laatst heb ik met iemand gesproken over de sfeer van oud en nieuw van vroegâh.
Hoe anders dat was ten opzichte van nu. Mooier nog, ik kreeg wat oud beeldmateriaal ter beschikking.

Dit topic wil ik dan ook gebruiken om oude (sfeer)films van vroegere jaarwisselingen te verzamelen. Hopelijk hebben jullie ook nog wat uit de oude doos materiaal.

Bij deze zal ik dan aftrappen. Met jaarwisseling 2002 op 2003 werd het nieuwe jaar ingeluid met een fakkeltje en een vuurpijl. Dat is dus al weer 10 jaar geleden!

Zo ging het jaar 2003 destijds van start.

:bye:

Weer filmpje erbij. Aantal pijlen waarbij vooral achtergrondgeluiden interessant zijn. Direct na twaalf uur tot wat dieper de nacht in.

leuk filmpje weer:P heerlijke dreunen op de achtergrond, weer een stukje sfeer toegebracht deze avond !

In deze film uit 2005 zien jullie 1 van de beste knalblokken ooit, de Spring Thunder.
Nee, niet de 19 shots versie, maar een maatje groter.
Rammen met die handel....Bammmmmmm bammmmmmm!

Ben ook even gaan graven: hier een filmpje van de jaarwisseling 2003-2004, de eerste keer dat ik me aan een 100k mocht wagen :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een oud filmpje van O&N bij mijn oom in Dieren. Even doorspoelen naar 3:40 om het vuurwerk te zien.

Onder andere te zien is een mooie waterval en diverse grote flowerbeds / salutecakes. Kijk ook eens naar de kwaliteit hiervan, sommige effecten vallen gewoon weer terug naar de grond ... wat nou veiligheid? Daar deed men vroeger niet aan :P

Geweldig filmpje hierboven , wat een sfeer ! Die kleding en alles hahaa heerlijk. Zuipennnn.
" Ik eerst , ik eerst " hahaha.

In deze film uit 2005 zien jullie 1 van de beste knalblokken ooit, de Spring Thunder.
Nee, niet de 19 shots versie, maar een maatje groter.
Rammen met die handel....Bammmmmmm bammmmmmm!

Heerlijk filmpje :D

Een oud filmpje van O&N bij mijn oom in Dieren. Even doorspoelen naar 3:40 om het vuurwerk te zien.

Onder andere te zien is een mooie waterval en diverse grote flowerbeds / salutecakes. Kijk ook eens naar de kwaliteit hiervan, sommige effecten vallen gewoon weer terug naar de grond ... wat nou veiligheid? Daar deed men vroeger niet aan :P

rent er 1 door de waterfall gek hahah xD
lekker gevaarlijk mijn god haha die 100k gaat ook gelijk aan

Back
Bovenaan