Voor mij was december altijd de maand om de december-krasloten te kopen, elk jaar heb ik mijn inzet daarmee terug gewonnen namelijk. Maar verleden jaar wou ik meer en dus besloot ik voor het eerst in mijn leven een staatsloterij te kopen. 30 euro kostte die, maar merkte er niks van omdat ik dit geld had gekregen als cadeau van mijn baas in de vorm van zo'n VVV-bon waar ik niks aan had. Helaas niks mee gewonnen. Maar sindsdien koop ik elke maand een staatslot, kost nu maar met XL 17 euro 50. Tot nu toe maar 7 euro 50 gewonnen. Maar, ik blijf met volle moed doorgaan. T gaat sowieso mij meer om t gevoel, die spanning en de dromen die je kan hebben erdoor, dan het daadwerkelijk winnen. Al kan ik nu echt wel even 10.000 euro gebruiken voor al me schulden en een mooie show einde van het jaar. De kans is echter zo klein dat je win, dat t eigenlijk totaal zinloos is, word mij verteld, maar goed, zolang ik me rekeningen kan betalen en het MIJN eerlijk verdiende centen zijn, moet iedereen gewoon lekker hun mond houden. (Nee echt, ik word gestoord van die mensen die dit zeggen, zich dus gaan bemoeien met mijn financiën. Dus, voor het hier ook begint, alvast het zeggen dat ik geen negatief gezeik accepteer.)