Oudejaarstrekking staatsloterij

Torrr

VWC lid
Staatsloterij

Wat nooit ontbreekt op oudjaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euros verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Toch een soort traditie geworden.
31 december rond een uur of 10 oliebollen halen en daarna, of er voor, ligt eraan hoe druk het is bij de bakker 2 halve staatsloten halen voor mij en me vriendin.

hoogste prijs die wij gewonnen hebben is 2 jaar geleden 250 euro, hadden echter half lot dus kregen we 125 euro. toch een leuk begin van het jaar.

Elk jaar weer, tot op heden nog nooit wat gewonnen en altijd met een heel lot doe mij die jackpot maar :p

Vaste speler met 1 lot, dus ook met de oudejaarsloterij

Ik ook vaste speler. Ik moet wel zeggen dat ik de loterij steeds minder vind worden, dat gedoe en toneel eromheen. Het is té commercieel geworden naar mijn idee.

Ieder jaar gewoon een half lootje. Soms ook voor kerst al 1 of 2 gekregen. Zo niet dan haal ik er de 30ste nog 1.

Ik ook vaste speler. Ik moet wel zeggen dat ik de loterij steeds minder vind worden, dat gedoe en toneel eromheen. Het is té commercieel geworden naar mijn idee.

Ik heb hem altijd al minder gevonden maar dat geld voor elke loterij in Nederland, ik noem ze eigenlijk meer de firma list en bedrog maar toch spelen wij altijd mee met de postcode loterij en met oud en nieuw een oudjaarslot. Waarom : het is meer een traditie :wink:

Haal iedere maand 1 heel lot met XL. Vorige maand nog 100 euries gewonnen. Wat ik daar mee ga doen?
Da's denk ik niet zo moeilijk te raden.:D

Ik heb hem altijd al minder gevonden maar dat geld voor elke loterij in Nederland, ik noem ze eigenlijk meer de firma list en bedrog maar toch spelen wij altijd mee met de postcode loterij en met oud en nieuw een oudjaarslot. Waarom : het is meer een traditie :wink:

Maar ook ....als je niet mee doet kan je ook niet winnen:wink:

En de standaard smoes voor de postcodeloterij: Ja straks hebben we hem net een maand opgezegd en dan zul je net zien dat hij valt!

Back
Bovenaan