Oud & Nieuw @ London Eye / vuurwerkshow

aezop

VWC lid
Gasten,

Zie hieronder de gaafste vuurwerkshow die ik ooit gezien heb:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zelf gefilmd! Het is de volle show!

Groeten aezop

Hele dikke show!
Je zou zelf eens in één van die wagentjes zitten, lijkt me een onwijs kicken gezichtsveld!

Mooie show. Duidelijk thema bij bepaalde nummers.
Als ze dit nou eens doen in Rotterdam.

Zag op een site dat bij elkaar alles zo'n 1,6 of 1,9 miljoen pond heeft gekost.
Waarbij 290.000 pond voor het vuurwerk, de rest zit het in beveiliging, politie, schoonmaak, enz enz.
http://www.london.gov.uk/sites/default/files/DD582 NYE 2011 (signed) PDF.pdf

Crowd control: even 600.000 pond

hierbij filmpje van de hele show BBC 1080p.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt een retegave show! Wat een geweld lijkt mij dat als je er zelf bent bij geweest. Ze beginnen daar zeker 12 over 12 pas met afsteken van consumentenvuurwerk als dat daar al of niet door particulieren afgestoken mag worden. Je vuurwerk verbleekt gewoon tegen de achtergrond van deze supershow!

London Fireworks on New Year's Day 2011 - New Year Live - BBC One

London Fireworks on New Year's Day 2011 - New Year Live - BBC One

+ YouTube Video

Waarbij 290.000 pond voor het vuurwerk, de rest zit het in beveiliging, politie, schoonmaak, enz enz.

movie

valt mij reuze mee 290 duizend pond voor zo dikke show en tja politie en en beveiliging moet geld kosten altijd xD

niet normaal meer, diep respect voor het maken van zo'n show... wat een timing, alles liep zo synchroom als maar kon. wouw! (l)

Wel een aardig showtje:p. Nee zonder gekheid. Wat een prachtige show dit zeg. Heel gaaf zo met de London Eye.

Onwijs bedankt voor het delen van deze show.

Kippenvel moment! Koude rillingen! Uitpuilende ogen! Wat een genot om naar te kijken. Prachtig vuurwerk op goed uitgezochte muziek, de muziek is zelfs aangepast om er nog beter bij te passen, GE-WEL-DIG

En de BBC zal ik straks even mailen of ik 1 van hun camera's mag lenen, damz wat een goede beeldkwaliteit!

movie

Back
Bovenaan