Oud & Nieuw 2015 - 2016 van Aasamember

aasamember

VWC lid
Het was weer een lekker nieuwjaar, dit jaar alleen gefilmd wat ik nog niet eerder had gefilmd, dan kon ik zelf meer genieten ipv door een scherm kijken. :D

Aantal keer per ongelijk op foto gedrukt of niet gedrukt staat 1 van me leukste cakes er niet op, nog nooit zoveel Vuurwerk gezien om me heen het word steeds populairder.

De beelden zijn erg mooi, de muziek daarintegen zorgt er voor dat je de knallen bijna niet meer hoort. Misschien kan je een filmpje uploaden zonder de achtergrond muziek?:idea:

De beelden zijn erg mooi, de muziek daarintegen zorgt er voor dat je de knallen bijna niet meer hoort. Misschien kan je een filmpje uploaden zonder de achtergrond muziek?:idea:

Dankje, alle beelden post ik zowieso nog los zonder muziek dan kun je extra genieten van de knallen :p

De eerste 2 video's heb ik upgeload, beiden van Underground Vuurwerk een heerlijk merk.
Return of the Phoenix de lekkerste schreeuwcake die ik gehad heb

The Malibu Action een goed geprijsde crossette cake en daar hou ik van

Mooie films aasamember met goede producten, bedankt.
Ik ben benieuwd naar de rest van je films.

Bedankt voor je reactie, 2 nieuwe filmpjes.
Kick the Sky ook van Underground Vuurwerk met een grote uitwerking

Palme il cielo van de Vitalli lijn was slechts 29,95 een heerlijke cake van Broekhoff.

Tijd voor een aantal mooie cakes weer.
Vip Cake H mooie effect en schiet gelukkig niet in salvo's van 5

Deze kreeg ik gratis, ik hou van colortips erg blij mee.

Ik denk dat dit de Zena Cakebox is de eerste 2 cakes, maar helaas staan ze niet allemaal op beeld.
Dus als onbekende cakes gelabeld :p

Mooie films wederom aasamember, bedankt. Heb je ook nog foto's voor ons ?

Stuk voor stuk mooie films van de straat!! Prachtig man.
Muziek in je showfilm (post1) mag je van mij de volgende keer weg laten!!

Dankje Moontan :p
Hierbij de volgende 2 cakes, als eerst een Knalcake de Mastery van Marijn Vuurwerk.
Een langzame knalcake met goeie knallen.

En dan nog een cake van Underground Vuurwerk, best een dure maar met veel glitter.
Waaier cake genaamd Across the Nation

Dit keer heb ik 3 nieuwe filmpjes.
Crown 500 een cake die veel mensen gekocht hebben.

Blazing Devils die had ik gekocht aangezien ik dol ben op zulke tails al waren ze een beetje aan de dunne kant het is wel een goedkoop potje.

en de Rebel ook een erg mooie cake, die ik graag weer zou hebben.

Laatst bewerkt:
Weer tijd voor 2 nieuwe filmpjes.
Down Under een salute cake met een verblindende mine van Marijn Vuurwerk

Beetje chaos deze cake, maar ik hou wel van dat titanium erin de Auckland Avengers.

Nu eventjes 1 cake, de Tiger Parade van Lesli.
Een cake met Falling Leaves en voor een normale prijs, was er blij mee.

Hierbij nog 2 filmpjes het is bijna op.
Whistling Wave echt een heerlijke en unieke cake.

En dan een crackling waaier de Crackling Chry 2.0 ging snel af dus niet top gefilmd.

Laatste filmpje dat ik nog had.
Golden Mayhem van Pyrostar NL leuk om te hebben, mines komen beetje zielig over maar was er blij mee.

Back
Bovenaan