Oud & Nieuw 2014 - 2015 van Aasamember

aasamember

VWC lid
Hey Iedereen,

Het was weer een leuk nieuwjaar, voor het eerst op verzoek toch maar een Vuurwerkbril opgezet het was niet zo erg als ik dacht en het maakt het Vuurwerk niet minder mooi.

Ik moest alles zelf filmen, dus eerst 10meter ofzo rennen en snel opdraaien dus kan er niet veel aan doen als het een beetje shaky. Het is te minste geen China filmpje :p

Goed bezig met die bril anders wordt je niet alleen zeeziek van je films maar kan je straks ook als kapitein haak verder door het leven.:p Leuke trailer!

Bedankt voor de beelden :) Moet dit jaar waarschijnlijk ook zelf filmen, dus maar ff de aansteek lontjes van de projecten alvast verlengen haha

Mooi gedaan hoor je hebt mooie trailer gemaakt. valt best wel mee met de shacky beelden. je kan ook electronisch afsteken dan kan je beter filmen of iemand anders laten afsteken

Hhaha bedankt voor de reacties :p
Maar ik geniet meer als ik het zelf afsteek.

Ik heb 2 filmpjes voor nu 1tje is de Speed helaas is die duurder geworden, maar nog steeds een normaal geprijse Waaier cake. Rocket Boom een leuk pijlen setje voor 10 euro.

Zoals al een paar jaar op rij had ik weer de Sky Runners, het blijven lekkeren pijlen met een harde knal. De 2de pijl had een beetje moeite met opstijgen :p

Hier zijn de volgende filmpjes.
De eerste is van de Immortal Gold die ik voor een goed prijsje kon krijgen toen.

En een leuke knalcake de Thunderbrick van Lesli

Ik heb weer 2 filmpje voor de zondag klaarstaan.
Als eerst Stars over Paris deze koop ik elk jaar en is elk jaar mooi, hoorde wat klachten erover laatst dus maak me zorgen of die nog lekker dit jaar zal zijn :p

Verder heb ik de Aftershock een omlabeling van Schuinmarcheerder deze kreeg ik gratis, maar ik zou hem ook kopen want ik vind de verschillende effecten leuk.

Top om te horen dat je de vuurwerkbril hebt opgezet! Ook heerlijke straatfilmpjes, krijg er weer kippevel van!

Bedankt voor je reactie!
Kep weer 2 filmpjes voor vandaag.

Als eerst Titanium Thunder ik had hem blijkbaar verkeerd neer gezet ook al dacht ik het goed te doen, toen die klaarwas vloog hij in de fik volgens mij hoorde deze niet zo snel te gaan, niet blij.

En dan deze leuke cake de Fairy Tails deze was gratis en ik hou van tails.

Bedankt voor je reactie! :p
Tijd voor 2 nieuwe filmpjes, als eerst de Copycat gratis gekregen, heerlijk zo'n waaier.

En dan Made in heaven ook gratis gekregen, erg leuke cake.

Dit keer heb ik maar 1 filmpje aangezien het 4 cakes zijn :p
Big Momma deze zag ik meerdere keren in de buurt afgaan, dus hij was gewild verder wil ik die laatste cake los hebben die is top!

Dankje voor je reactie!
Hier zijn de laatste filmpjes van dit jaar.

Als eerst Phantom een heerlijke fontein cake, als je goed oplet zie je iemand erlangs fietsen...

Dan Cadeau Marijn 1 deze kan je alleen gratis krijgen, lekker fluitcake.

En als laatste Sparkling Snow een lekker spinning tail cake die niet duur is.

Back
Bovenaan