Oud en nieuw vuurwerk shows tilburg

smurf

VWC lid
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3401732/centrale-vuurwerkshows-en-vuurwerkvrije-zones-met-oud-en-nieuw-in-tilburg

Waar we allemaal steeds meer voor vrezen als liefhebbers . Steeds meer steden willen van onze passie af . Maar wat het meeste steekt aan dit bericht is dat we eind vorig jaar kregen te horen het is maar 1 jaar dat vuurwerk verbod , steek over gebleven vuurwerk dit jaar 2020 niet af bewaar het tot volgend jaar , maar met dit soort acties krijg je geen kans meer .
Ze dwingen mensen in het illegale . Ik krijg het gevoel dat we in 2019 voor het laatst ouderwets o&n hebben gevierd en dat komt DENK IK niet meer terug
Maarja een echte pyro blijft stoken

Zo gaat dat in heel veel gemeentes gebeuren. Zonder enig overleg. Maar natuurlijk wel met de harde cijfers van een of ander onderzoeks bureau??? Proberen ze onze eenmalig jaarlijkse passie op te heffen.

Loopt allemaal wel los dat verbod. Is gewoon beetje stemmingmakerij, elkaar een een beetje napapagaaien. Gemeentes doen hun best om de eerste te zijn. Gemeentes mogen afsteken tot nu toe verbieden maar de verkoop alleen niet( corrigeer me als ik het fout heb) Maar loopt wel los.

Hier in mijn gemeente hebben ze geprobeerd met 2 andere Gemeentes een grote show willen organiseren maar geen succes en geen geld en laat geld nou een probleem zijn. Maar goed ik vrees tot nu toe nog niet voor een verbod. Veel Gemeentes kijken ook of het landelijk gaat gebeuren daar zijn ze ook grotendeels van afhankelijk.

Back
Bovenaan