oud en nieuw van Vincmeister & shadow

vincmeister

VWC lid
halleej!

ook ik heb niet heel stil gezeten sinds oud en nieuw. knippen en plakken van beeldjes en 100x muziekjes luisteren heeft geresulteerd in het volgende filmpje.

met een extra bedankje aan voreifelrambo!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik ga er de komende dagen meer filmpjes bij zetten, van producten los, of in "showverband" geschoten.

veel kijkplezier!

hier is nog een mooi stukje vuurwerk van 06/07. hij staat al wat langer online, maar ook deze (vind ik) blijft gaaf:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dit was een stukje van de show van 07/08. helaas staan de weeping willows er niet op, omdat de cameraman is blijven hangen op de reports...
+ YouTube Video

de lila sliber kreisel... gewoon mooi!
+ YouTube Video

er volgt nog wat knutselwerk, maar helaas heb ik problemen gehad met het videobewerkingsprogramma :frusty:

Laatst bewerkt:
Super! Goede muziekkeuze, niet echt mijn smaak maar onder films van bijvoorbeeld zulk vuurwerk maakt het niet uit welke muziek gekozen word, want dep producten en effecten zeggen meer dan de achtergrondmuziek. Wat een heerlijk mooie effecten zaten er tussen! Wacht met smart op de volgende films!

Ik kan niet anders zeggen: bijzonder leuk filmpje, erg fraai gedaan.
Er is over nagedacht. En de muziekkeuze is prima.
Ben benieuwd naar de volgende afleveringen
Bedankt voor het delen.

Kijk, Je hebt er mooi werk van gemaakt.
Leuk op de muziek, En dan ook nog de muziek die ik er bij vind passen.
Dus een lekker rustig nummer, Veel beter dan Hardcore o.i.d.

De filmbeelden zijn goed van kwaliteit en zijn mooi gefilmt. Om tog nog even een minpuntje te geven; ik vind de foto's in het begin iets langdradig. 2 foto's weg en 1 film erbij had hem ietsjes beter gemaakt wat mij betreft :wink:

Ik ben benieuwd naar je volgende fiilms.

Ward.

er is weer wat bijgezet. voor sommigen al bekende, voor sommigen nog niet.

er volgt nog wat zodra ik pinnacle weer fatsoenlijk op de rails heb...

Back
Bovenaan