Oud en nieuw show Ede by gietjo!!!

gietjo

VWC lid
De show van de jaarwisseling 2015-2016. Ik ben er weer blij mee, want hij is in mijn ogen goed gelukt.

Weet de volgorde van schieten niet helemaal precies meer, want ben het briefje kwijt, maar zo was het ongeveer.

3x Crackling sky
2x Cake uit super 4-16 pakket
1x Vodka whistle
3x Gold mary
3x Heroic strike
3x Color chnge
3x Massive
2x Cruelty
2x Zena NR1
2x Hallucinator
2x Freestyle titanium
3x Pyro's delight
2x Return of the Phoenix
3x Crazy screamer (bleven staan)
3x Cadeau 3
4x Hoogmoed
2x Salute report
2x Ti-rep
6x Massive (3 bleven staan)
4x Woede

Laatst bewerkt:
Lekker hoor die woede`s aan het einde is wel heel vet laat gewoon het autoalarm afgaan haha. :D

Zo dan! Die Woede knalt inderdaad lekker door. Fijne show, goede producten gebruikt! Jammer van de Massive aan het eind, per 6 had het een fijne afsluiting geweest maar per 3 had hij eigenlijk eerder in de show moeten staan. Jammer dat zoiets gebeurd. Niet met de fakkel aangestoken?

Zo dan! Die Woede knalt inderdaad lekker door. Fijne show, goede producten gebruikt! Jammer van de Massive aan het eind, per 6 had het een fijne afsluiting geweest maar per 3 had hij eigenlijk eerder in de show moeten staan. Jammer dat zoiets gebeurd. Niet met de fakkel aangestoken?

Had er ook al 3 in het midden staan. Wilde inderdaad met flink massive geweld afsluiten. De 6 massives gingen helemaal niet af toen ik deze weg drukte. Snel de doos open gescheurd en inderdaad met de fakkel alsnog 3 aan gekregen. Ik had ze in 2 series van 3 staan en de cakes met roze lont gekoppeld. De 2e serie van 3 was te link om nog te proberen om jet roze lont aan te krijgen. Heb het dus maar gelaten zoals het was.

Heerlijk showtje! Jammer van de 3 massive's die op het laatst bleven staan, nu heb je een soort pre finale die vervolgens eindigd in een anti climax door de Massive's.. verder wel heerlijk afgesloten met 4 x Woede. Top man!

Back
Bovenaan