Oud en nieuw show 2021-2022

Ondanks een vuurwerkverbod is het mij toch gelukt om een mooie show neer te zetten. Geniet ervan

Hieronder de producten die ik heb gebruikt

IMG_20211230_173029.jpg

De opbouw

IMG_20211231_230446.jpg

En de day after foto

20220101_111046.jpg

Schade aan het gazon valt reuze mee. Maandag nog even met de bladblazer en het is weer tip top

20220101_124119.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie show hoor!
Opvallend weinig knallen op de achtergrond? Woont u afgelegen of was het erg rustig daar?

Mooie show en stuk voor stuk prachtige producten. De Spinnerz 2 Colorz blijft geweldig, wat een topper is dat. Ook de Leider Spielerei komt op de film erg goed over. Hoe heb je die in de straat ervaren? Complimenten ook voor de timing, loopt allemaal lekker door.

Mooie show en stuk voor stuk prachtige producten. De Spinnerz 2 Colorz blijft geweldig, wat een topper is dat. Ook de Leider Spielerei komt op de film erg goed over. Hoe heb je die in de straat ervaren? Complimenten ook voor de timing, loopt allemaal lekker door.

Leider Spielerei heeft een goede burst en spreiding. Effecten zijn ook goed uitgewerkt. Voor €15,00 in de freak een aanrader. Zelfs voor €20,00 zou ik hem zo weer kopen. Heeft helaas geen reservelont.

Back
Bovenaan