Oud en Nieuw @ Palm Tree

Palm Tree

VWC lid
Allereerst iedereen de beste wensen! :handsup:
Hoop dat voor de meeste de mist is meegevallen, hier trok het rond 19:00 uur helemaal dicht, tot slechts 100 meter zicht, maar rond 23:00 uur trok de ergste mist weg, en op wat nevel na prima stookweer gehad!! :cool:

Zal hier in de aankomende dagen wat producten plaatsen die ik heb geschoten,
Maar begin met een kleine compilatie met wat hoogtepuntjes :D

Toch wel weer de toppers van de avond, eeuwig zonde dat we deze 38mm en 50mm single shots moeten gaan missen...

Mooi dat dit topic er weer is, altijd mooie filmpjes te vinden. Eerste beelden zien er dan ook al zeker goed uit, benieuwd naar de rest.

Toch wel de verrassing van de avond.
Voor 30,- weten te bemachtigen door het foutje bij Vuurwerkmania :tongue2:
Erg leuke compound, kwam goed mee tussen het andere vuurwerk in de straat :)

Katan Special #4, deze box was erg goed, luide gil, en nog best goed crackling effect.
alleen de lange pauzes waren jammer.
Helaas aan het reservelont moeten aansteken, via de hoofdlont was het na 1 schot al klaar... :confused:

Pauzes bij deze zijn wel vrij lang ja, best storend bij een product met fluit. Normaal stoor ik me er nooit zo aan bij een compound met sier, vind ik hier tog even anders.

Na verschillende demo filmpjes toch besloten 2 doosjes te halen,
opzich prima product, gek genoeg toch best een verschil tussen cake 1 en cake 2 qua effect grootte...

Eigenlijk bestel ik nooit nieuwe producten, maar altijd producten waar straatfilms van zijn.
Echter met de 1.2" Willow Mayhem, kon ik mij niet bedenken wat er niet goed aan kon zijn, dus de gok maar genomen.

Wat een heerlijke bak zeg!
Mooi sierlijk tempo en grote 1.2" effecten.
Zeker een product dat er dit jaar weer komt!

Eigenlijk bestel ik nooit nieuwe producten, maar altijd producten waar straatfilms van zijn.
Echter met de 1.2" Willow Mayhem, kon ik mij niet bedenken wat er niet goed aan kon zijn, dus de gok maar genomen.

Hele dikke bak inderdaad. Wat een spreiding. Normaal zou ik zeggen te veel goud voor mij, maar deze is wel heel fijn hoor.

Bedankt voor het delen.

Allereerst wil ik je bedanken voor je fijne topic. Staan een hoop toppers al bij, goede filmkwaliteit, ben benieuwd wat er nog komt.

Op je film van de Willow Mayhem is het voor mij maar weer duidelijk geworden dat een puur goudbak écht sierlijk kan zijn. Wat een blok! Die moet er hoe dan ook komen dit jaar. Bedankt voor de film, ik ben om! :yes:

Back
Bovenaan