Oud en nieuw met Kruittuig!!

killerdome

VWC lid
Jaja,

jullie zullen wel denken? Kruittuig? huh? die naam, die ken ik helemaal niet. Maar wij zijn eigenlijk wel gewoon bekenden van het forum:) Wij zijn namelijk,

Jemo, Heartworm, Sunseeker, DsNL en ik natuurlijk!

Sommige van jullie wisten natuurlijk al wel dat wij overdag met zn allen zouden gaan stoken:D Dit is natuurlijk allemaal gebeurd. Die dag was in één woord GEWELDIG!

Maar de bedoeling van dit topic is, foto's foto's foto's, video's video's en nog eens video's plaatsen. Ik zelf heb namelijk erg veel dingen gefilmd en ook het een en ander op foto staan.

Wat we met z'n allen wel willen doen is niet in 1 keer alles BAM! op het forum zitten, dit doen wij in een rustig tempo. Zodat er in de zomer ook nog genoten kan worden van nieuwe filmpjes en foto's.

Ik zal jullie allereerst eens gaan wakker schudden met een leuke foto van knalblokken die verwerkt zaten in het 10-uur project!

Wanneer de filmpjes komen? dat houden we nog even geheim jongens:rolleyes:

Dit was het tot nu toe even als aanluiding voor ons topic, misschien dat ik morgen al wat leuks neerzet. Maar het kan ook zo zijn dat dat volgende week is:)
:bye:

Okee mensen,

Kon het niet laten, het eerste filmpje!

4x silver salute in een hoog tempo:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Project gemaakt door heartworm:rolleyes:

Laatst bewerkt:
jajajajaaaa, wat was dat toch geweldig zeg:D
Heerlijk stoken met medefreaks, ook ik heb het één en ander op de film gezet, ik zal van de week eens kijken/overleggen wat er online kan:D

Hier nog een foto van de cakes uit een andere hoek. De rest komt later! :)

rt3om8.jpg

En een ander onderdeel van 10:00

33xd3jt.jpg

Nog een editje, het kratje bavaria was meegenomen om de mat van de ramp naar het kratje te spannen. Echter niet nodig gehad omdat we hem anders op hebben gehangen. Dus niet dat jullie denken om 10:00 zijn ze al aan de zuip..

Laatst bewerkt:
Leuke foto's hoor! Ik ben het gehele jaar aanwezig denk ik op VWC, en zal dan ook jullie topic wel volgen:)

Ik zelf ga ook het hele jaar door uploaden, dus misschien leuk om bij mij een kijkje te gaan nemen:)

Haha, Ik heb helemaal niets gefilmd 's ochtends, maar dat heb ik 's avonds weer goedgemaakt.
Foto behorende bij het eerste filmpje. Het laat 3 soorten geaaide silver salutes zien. Ik stak de langzaamste eerst af, maar er besloten er 3 mee te doen.

Later zult u allen zien in een filmpje dat de kunst van het aaien ook tot in perfectie uitgevoerd kan worden.

p1010764t.jpg

Ontzettend "bedankt" dat je mij om toestemming hebt gevraagd om een foto van ons te gebruiken.. Ook "bedankt" dat je het logo van Pyroworld.nl er op hebt gelaten... :rolleyes:

FIREWORKS_EUROPE_HOORN_SETUP_14-07-2009_078.JPG

zou je in het vervolg eerst toestemming aan mij willen vragen voor je met onze fotos aan de gang gaat?

Het klinkt ontzettend bot. Maar ik heb ooit eens ergens een grens getrokken wat betreft het gebruik van ons materiaal. En die geld voor iedereen bij mij. Zeker als onze logos er af gehaald worden en er niet eens een bron vermelding plaats vind. Ik heb daar om ook liever dat je deze foto dus verwijderd.

Dank je wel.

Jammer dat je een grapje niet eens kan waarderen. Maarja, jij krijgt je zin...

Vuurwerk is toch onze hobby samen, onze passie samen? Is het dan gelijk een probleem als ik een keertje een fototje gebruik? Blijkbaar wel dus.

Laat ik er maar weer over op houden. Zou wel weer eens een lange discussie kunnen worden, die vermeid ik het liefst!

Laatst bewerkt:
Eindelijk, m'n pc-problemen zijn opgelost en ik kan weer op VWC:D.

Wat een geweldige oud&nieuw dit jaar, andere woorden heb ik er niet voor.
Gaaf om zo met andere freaks te stoken, en de projecten die samengesteld zijn liegen er ook niet om:D.

Alle filmpjes & foto's bewerken duurt nog wel even, maar het zal het wachten waard zijn!
Hier alvast nog een paar (low quality van m'n telefoon) fototjes om nog wat stukjes te onthullen.

Een aantal avondprojecten:
projecten2.png

Een van de pijlenrekken:
pijlenrek2.png

10uur-mascleta nog in de doos:
mascletaindoos2.png

De filmpjes komen nog, maar ik verzeker dat jullie geduld beloond zal worden:bye:.

Die laatste foto doet me aan onze mascleta denken! Zucht... weer een jaar wachten voordat we weer zulke projecten de lucht in mogen schieten.

Ziet er leuk uit ik ga dit topic zeker goed in de gaten houden?Uploaden jullie alles vanaf het zelfde youtube kanaal?Dit is makkelijk om me te abbonneren op jullie kanaal:D

Mannen, ik hoop nog vele leuke foto's en filmpjes van jullie gezamenlijke stookfeest te mogen zien de komende maanden. Dat houd ons hier lekker nieuwsgierig en hopelijk helpt het ons liefhebbers weer een tijd verder het jaar door. Ik kan het dus alleen maar erg waarderen dat jullie ons gedoseerd laten nagenieten van al dat moois dat jullie voor ons in petto hebben.

Bedankt voor je reactie Jur:) Komen zeker nog leuke dingen hier op het forum, alleen moeten vele mensen nog heel wat tijd geduld hebben. We willen in de Zomer nog steeds filmpjes uploaden in dit topic, dus tjah.

Maar ik denk dat er aan de foto's al genoeg leuks te zien is en ik kan natuurlijk ook wel begrijpen dat jullie staan te popelen om de filmpjes te zien!

Hier nog 2 leuke foto's van de kofferbak vol met vuurwerk:

Weer een korte update!:)

Om even duidelijk te maken, waar wachten jullie nou eigenlijk op?
Hier is vast een promofilmpje voor de films die jullie nog te wachten staan.
Het is hier enkel het overdag-gedeelte, want het hele avond-vuurwerk moet ook allemaal nog komen:D.

Deze promo is niet in HD bewerkt, omdat het anders te lang zou duren.
De losse films die zullen gaan komen, worden wel allemaal in HD online gezet!

Kijk, en geniet!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Filmpje ziet er goed uit! Had zelf al wat kleine delen gezien, maar hij is erg netjes geworden. :)
Ben benieuwd naar de avondpromo, want daar heb ik nog niets van gezien.
Mooi gedaan Jemo! :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan