Oud en nieuw gevierd in polen!

Ik ben afgelopen jaarwisseling 2021/2022 naar polen geweest om te knallen!:cool:
zelf was ik er wel klaar met met weer een verbod in Nederland dus met het gezin en vrienden de tassen gepakt en naar polen gegaan voor een week. eerst 3 dagen lang shoppen, toen 2 dagen lang stoken (dat mag daar volgens de wet in polen: 31st 6:00 tot 1 jan 24:00) en nog 1 dag opruimen en toen naar huis.

de polen beginnen wat laat op gang te komen maar om 00:00 moment zie je niks anders meer dan overal vuurwerk! en ook niet een klein beetje want je mag legaal F1,F2 en F3 en P1 afsteken!Het was echt een gekkenhuis!:thumbsup:

Natuurlijk laat ik jullie niet achter met een simpel berichtje. Nee ik post alle toffe polen videos op mijn youtube kanaal!
Dit was een oud en nieuw die ik niet snel meer vergeet!
Dus ga er lekker voor zitten en geniet!:thumbup:

Als eerste de trailer:

De eerste dag shoppen in slubice en bij een winkel in gorzow:

Shoppen dag 2 op de grote polenmarkt hohenwutzen:

Shoppen dag 3 in de stad poznan met meerder leuke winkels:

De totale collectie van meer dan 3000 euro aan vuurwerk!:

En natuurlijk de grote vuurwerk compilatie:

vergelijking van knallers die je legaal kan kopen in polen!

Alle hoogtepunten in 1 video!

aparte video van onze 10 uur moment in polen op 31decmber!

Voor meer video's zoals product video's ga dan naar mijn afspeelijst: https://www.youtube.com/playlist?list=PL2iKqME2Nl0JHBW7kS_w91gR3jgtga1HP

Laatst bewerkt:
Ik heb eenzelfde voornemen om eind dit jaar met gezin en eventueel vrienden die kant op te gaan om weer eens een stressloze jaarwisseling mee te kunnen maken. Als ik jouw video's zie dan begint het te kriebelen. Polen here we come!

Pfff geweldig man. Wat moeten jullie daar genoten hebben.
Heerlijk die filmpjes van het vuurwerk shoppen. Heb er alweer helemaal zin in. Kijk uit naar de compilatie :thumbsup:

Back
Bovenaan